Mada još uvijek “beba” od dvije godine, brend “Mobello” iz tešanjskog “InterProcessa” u EU i Americi je napravio senzaciju i već se etablirao u kategoriji luksuznog namještaja
Pogledajte ovu komodu na fotografiji, poštovani čitatelji… Proizvodi se u Tešnju i košta skoro 6.000 eura, a cijena fotelje koju vidite je 1.250 eura, prenosi Biznisinfo.
Ko su ti ljudi koji daju tolike pare za “obične” komade namještaja? Takvih ljudi u Njemačkoj, Švicarskoj, Nizozemskoj, Belgiji i SAD-u već ima na hiljade. Ovaj drveni “komad” koji je predmet globalne požude, na sebi ima ispisano ime Mobello.
To je novi brend u industriji stilskog i dizajnerskog namještaja, u vlasništvu kompanije “InterProcess”. Imaju revolucionarno inovativan pristup potencijalnim kupcima, što ga čini jedinstvenim i bez premca – i to u svjetskim razmjerima.
– To što radite sa i oko Mobella, i u mrtvacu bi probudilo ekološku svijest – rekao im je jedan Englez na sajmu u Njemačkoj, koji je, vidjevši o kakvom se projektu radi, želio da kupi kompletnu firmu “InterProcess”.
Tešnjaci su, zapravo, Eco Friendly filozofiji dali potpuno novu dimenziju kojom jašu daleko ispred svog vremena. Šta je, konačno, ovdje vijest?
Nije novinska vijest to što je namještaj iz grada u bosanskoj provinciji postao globalni brend; vijest je spektakularna brzina sa kojom je to uspio.
Samo su dvije godine tešanjskom “InterProcessu” bile potrebne da lansira brend Mobello, razvije ga u tri posebna pravca – kolekcije, i globalno se etablira u kategoriji stilskog i dizajnerskog luksuznog namještaja. Prije toga, ova firma je osam godina proizvodila i izvozila drvene ploče od hrasta koje su poluproizvod za industriju namještaja.
“InterProcess”, dakle, postoji svega jedanaest godina, ali porodica Kalabić, koja je osnivač ove firme, može se pohvaliti sa gotovo stogodišnjom tradicijom u zanatskoj obradi drveta.
Onda se prije godinu dana pojavio Hajrudin Ahmetlić, vlasnik HIFA Petrol Group. On je kupio većinski paket dionica “InterProcessa”, pritisnuo dugme i upalio turbo pogon. Rezultat je imponzantan.
Iako je nova vlasnička struktura donijela mnoge pozitivne prakse i novu energiju u poslovanje Interprocessa porodica Kalabić i cijeli mandžment kompanije su nastavili da rukovode kompanijom i da punim gasom razvijaju Mobello projekat.
Interprocess je u Americi kupio kompaniju “MS Orbiss” koja je do aprila ove godine bila partner i “InterProcessov” zastupnik u SAD-u. “MS Orbiss” je u svom vlasništvu imala vlastiti brend namještaja visoke klase, poznat pod imenom Moku, i proizvodili su od oraha, za razliku od tešanjske kompanije koja je do tada proizvodila isključivo od hrasta.
Nakon preuzimanja američke firme, u “InterProcessu” su odlučili da brend Moku pretvore u kolekciju – koja je sa već postojeće dvije kolekcije koje su izvorno dizajnirane u Tešnju (Primera i Uniqa) činila jedinstveni brend luksuznog namještaja od masivnog drveta pod imenom Mobello.
Možda je preciznije kazati da su Primera, Uniqa i Moku – “pravci” u kojima se razvija Mobello. Razlog zbog kojeg se nude tri dizajnerska pravca jeste da se kupcima ponude drugačiji pristup, odnosno da se ne desi da potencijalni kupac masivnog luksuznog namještaja ostane ravnodušan i ne kupi Mobello zbog različitosti ukusa.
Tešnjaci su prošle godine na prvom međunarodnom sajmu u Njemačkoj, nastupili stidljivo. Podsvijest je radila i svi su očekivali kada će im neko ironično prigovoriti “ko ste vi da nam ovdje iz Bosne komad namještaja prodajete za skoro 6.000 eura?!”.
Čak su mislili da prešute geografsko porijeklo, ali već na početku prvog dana sajma zaključili su da bi to bila katastrofalna greška: namještaj proizveden u BiH na Zapadu je već imao ozbiljnu reputaciju. Mobello je otišao korak dalje, ali kakav korak dalje!
Nastavak čitajte na linku.
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 25
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!