Povodom obilježavanja 75 godina uspješnog rada, kompanija Centrotrans je danas (26.10.2023.) na Autobazi Centrotransa upriličila druženje sa predstavnicima medija. Na press konferenciji su istaknuti poslovni rezultati Centrotransa, lidera u cestovnom prijevozu putnika u BiH i pouzdanog prijevoznika kako u domaćem tako i inozemnom prijevozu putnika.
Predsjednik Uprave Centrotransa gospodin Safudin Čengić zahvalio se medijima na profesionalnom odnosu prema radu naše kompanije kao i korektnom informiranju javnosti o svim aktuelnostima vezanim za javni prijevoz putnika. Čengić se potom osvrnuo na postignute rezultate Centrotransa u protekloj godini, ali i na postignuća i sve izazove s kojima se kompanija suočila tokom svoje duge historije.
- 75 godina u životu je mnogo, ali za jednu kompaniju je itekako puno. Brojne generacije naših radnika su dale sve od sebe da imamo ovakvu kompaniju i da Centrotrans bude kakav je danas. U tom periodu smo prošli kroz teška ali i lijepa vremena i samo zahvaljujući odanim i kvalitetnim zaposlenicima smo uspjeli da sve ono što je bilo prepreka prevaziđemo i da nastavimo još jači i kvalitetniji - kazao je Čengić.
Period agresije na Bosnu i Hercegovinu zasigurno je najteži period u hostoriji kompanije. Centrotrans je devedesetih godina živio sudbinu Bosne i Hercegovine, suočivši se sa ljudskim i materijalnim gubicima. 50 radnika Centrotransa je tokom agresije na BiH poginulo, a 176 ranjeno, dok je 250 autobusa uništeno ili otuđeno. Krajem 1994.godine počela je obnova kompanije. Od završetka rata do danas kupljeno je 600 autobusa.
Čengić se osvrnuo i na period privatizacije, u kojem je Centrotrans pokazao da je moguće da radnici kupe firmu i tako nastave uspješno poslovanje koje su počele prethodne generacije uposlenika.
Da veliki poslovni sistemi svoju snagu i viziju poslovanja ne pokazuju samo u vremenu prosperiteta već i krize Centrotrans je pokazao kada se suočio i uspješno prevazilazio izazove uzrokovane pandemijom Covid – 19, te energetskom krizom izazvanom ratom u Ukrajini.
Osnivanjem vlastitog Centra za edukaciju i Autoškole u posljednji pet godina u Centrotransu je prekvalificirano 250 osoba koje su imale neko drugo zanimanje, a danas su vozači autobusa ili minibusa, čime je Centrotrans u praksi pokazao način kako kompanija može sama proizvesti i uposliti kadrove.
Nabavka novih autobusa strateški je cilj Centrotransa, a sve u cilju pružanja najkvalitetnije usluge prijevoza svojim putnicima kako na domaćim tako i međunarodnim linijama. Naglašeno je kako su protekle dvije godine najuspješnije godine poslovanja Centrotransa u poslijeratnom periodu, tokom kojih je Centrotrans u kupovinu 93 autobusa investirao 16 miliona maraka.
Predsjednik Uprave Centrotransa posebnu pažnju na press konferenciji je posvetio dijelu koji se odnosi na kadrove kompanije, istaknuvši da je kompanija izuzetno posvećena svojim uposlenicima kao i unapređenju uslova rada i ličnih primanja.
- Bez kvalitetnih kadrova nema uspješnog poslovanja. S ponosom tvrdim da smo u tome u FBiH daleko iznad prosjeka i da u ovom momentu prosječna primanja naših radnika iznose više od 2.000 KM, s tim da smatramo da to nije dovoljno i naš cilj je da naši radnici u prosjeku zarađuju oko 1.500 eura ili 3.000 KM i da time zaustavimo odliv kadrova iz BiH - kazao je Čengić.
Bila je ovo i prilika da se predsjednik Uprave prisjeti i ranijih perioda poslovanja Centrotransa. Izgradnja Autobaze 1982. godine kao i organizacija prijevoza učesnika Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu 1984. godine, svakako su godine za ponos.
U svojoj dugoj historiji Centrotrans je uspješno realizirao izuzetno zahtjevne projekte. Lista uspješnih projekata uistinu je velika, a da bi svi oni bili sačuvani od zaborava menadžment Centrotransa je, upravo u jubilarnoj godini, odlučio sažeti ih u monografiju naziva „Centrotrans 75 godina na tronu“, kojom od zaborava čuvamo sve one koji su radili i upravljali Centrotransom od njegovih početaka do danas. Monografija je i svjedočanstvo vremena i društvenih prilika u kojima je djelovao i djeluje Centrotrans.
Autor monografije novinar, publicista i književnik Ruždija Adžović istakao je da monografiju čine 23 poglavlja u kojima su prikazani najznačajniji dijelovi bogate i duge historije kompanije.
Uspjehu kompanije u proteklim godinama doprinijeli su i mediji, koji su na objektivan način svoje gledatelje i čitatelje informirali o aktivnostima Centrotransa, isticali pozitivne poteze ali i ukazivali na probleme u djelatnosti prijevoza putnika. Stoga je Centrotrans povodom velikog jubileja danas dodijelio Zahvalnice bh. medijima kojima se zahvalio za uspješnu saradnju i profesionalno medijsko izvještavanje o radu kompanije i aktivno praćenje javnog prijevoza putnika u Bosni i Hercegovini.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 15
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!