Kandidat za načelnika sarajevske Općine Stari Grad Irfan Čengić dospio je u centar pažnje javnosti prilično agresivnom kampanjom.
Ovakva kampanja zapala je za oko mnogima, a Općinski odbor SDA Stari Grad postavio je Čengiću pet pitanja, koje vam u nastavku prenosimo bez intervencija:
Da li Irfan Čengić zna da postoje ograničenja u finansiranju predizborne kampanje propisana Izbornim zakonom BiH, a da je to u konkretnom slučaju prijevremenih izbora u Starom Gradu iznos od oko 12.000 KM?
Odakle mu više stotina hiljada KM da uloži u kampanju na prijevremenim izborima za mandat koji će trajati manje od godinu dana?
Novac je uložen u sljedeće:
Preko 120 zakupljenih oglasnih površina u Starom Gradu i u Općini Centar (bilbordi, citylightovi, banderole, stanice javnog prijevoza i led displeji), za koje imamo dokaze, a od kojih svaki košta između 150 KM i 1500 KM.
Preporučena pošta, koja se plaća po svakom pismu pojedinačno, a koja je stigla na veliki broj adresa u Starom Gradu, za šta također imamo dokaze;
Do sada neviđeno sponzorisanje na društvenim mrežama facebook, instagram, YouTube, ali i google ads, a u koji je prema procjenama stručnjaka uloženo na desetine hiljada KM;
Zakupljene oglasne površine i reklame na više portala;
Plaćeni call centri i agencije koje već mjesecima zloupotrebljavaju baze podataka i lične podatke građana, krše pravila izborne kampanje i uznemiravaju građane Starog Grada;
Kancelarija SDP Stari Grad iznajmljena u Saračima od početka septembra, a koja je brendirana zvaničnim slikama puno prije nego je počela zvanična kampanja;
Printanje velike količine flajera, pisama, afiša i ostalog promo materijala;
Plaćeni aktivisti i promotori za rad na terenu, njih dvadeset, za šta također imamo dokaze.
Da li je utrošeni novac prijavio CIK-u u svoj imovinski karton kada je preuzeo mandat u Skupštini/Parlamentu ili ukoliko nije bio njegov da li ga je prijavio kao donacije njemu ili njegovoj političkoj stranci?
Da li Čengić zna da je kampanja zvanično počela 14. oktobra, a da je on prema vlastitom priznanju u debati sa našim kandidatom svoje predizborne programe dijelio još 05.09.2023. godine, te da su call centri koje je angažovao radili za njega predizbornu kampanju mjesecima prije, što je prema Izbornom zakonu BiH definisano kao preuranjena kampanja i propisana je sankcija za istu?
Da li je gospodin Čengić svjestan da će, nakon što završi izborna kampanja, bez obzira bio on izabran ili ne, svakako morati odgovarati na ova pitanja nadležnim organima?, navodi se u saopćenju SDA.
(DEPO PORTAL/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook