MINISTAR ŠTETA 'BEZ DLAKE NA JEZIKU'

Dvije godine mi stavljaju metu na čelo i šta se desilo? Mislili su da će me slomiti, da ću pognuti glavu... Nikada!

Front04.10.23, 20:08h

Dvije godine mi stavljaju metu na čelo i šta se desilo? Mislili su da će me slomiti, da ću pognuti glavu... Nikada!
Da živimo u zemlji bližoj evropskim standardima pa ti ljudi bi zakonom odgovarali za te laži. Oni dvije godine meni metu na čelo stavljaju i šta se desilo? Šteta završio jednu prugu, krenuo drugu prugu. Rekli nema trolejbusa, trolejbusi došli. Neće bit tramvaja, tramvaji napravljeni i trebaju doći u decembru. Oni su mislili da će me slomiti, da ću pognuti glavu, nikada - odgovara Šteta na optužbe

 

 


U Sarajevu je danas počela izgradnja tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice i trajaće 18 mjeseci. Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta u razgovoru za N1 otkrio je detalje, ali i najavo rekonstrukciju glavne gradske saobraćajnice u prstenu od Skenderije do Predsjedništva BiH od marta naredne godine. Odgovorio je i na optužbe Faruka Kapidžića i Harisa Zahiragića o utrošenom novcu na obnavljanje pruge i kupovinu šljunka, ali i špekulacije da se priprema da preuzme SDP BiH.


Skroman početak. Jedan rovokopač i jedan kamion. Je li to moglo bolje?


Mi smo danas ozvaničili početak radova, od danas teče rok koji je 18 mjeseci za izgradnju pruge, 13 kilometara. Veliki broj mašina u prvih mjesec-dva nećete vidjeti jer se moraju raditi geodetski radovi, ispitivanja broja vozila, semaforizacija, snimanje dronom, ali je to sve u tih 18 mjeseci.


Sigurni ste da ćete ispoštovati rok?


U šta čovjek danas može biti siguran. Pratit ćemo dinamiku i odgovarati za rokove, kao i uvijek. Ovo je pruga koju građani Sarajeva grade sebi.


Projekat je vrijedan 50 miliona KM. Novac je osiguran kreditom Europske banke za obnovu i razvoj. U kojem roku je planirano da se taj novac vrati?


To su krediti koje radi država BiH, FBiH i kantoni. Imamo 3-5 godina grejs perioda, otplatni rokovi do 15 godina.


Koliko je ovo ekonomski opravdan projekat?


Javni prevoz ne računa ekonomska opravdanost jer ga ne bi imali nikako uzimajući u obzir trošak prevoza i cijenu karte. Tako je i u svijetu. Javni prevoz je jedna od usluga koja građanima daje kvalitet života ili ne daje. Mi smo proteklih 15 godina imali narušen javni prevoz i građani su trpili i patili. Kada građanima vratimo javni prevoz u punom kapacitetu kako treba, tipa da tramvaj ide svake dvije minute. Značajno ćemo pospješiti kvalitet života građanima i smanjiti neke druge troškove.


Dužina je 13 km, a od Ilidže do Hrasnice je 4,5 km?


To je dužina šina. Integrisat će se na postojeći sistem pa će tramvaj moći ići direktno bez presjedanja. Druga okretaljka će biti u Hrasnici.


Završena je rekonstrukcije tramvajske pruge od Ilidže do Marijin Dvora… Na sjednici Skupštine Kantona Sarajevo Faruk Kapidžić postavio je pitanje: „Da li je tačno da je druga faza rekonstrukcije tramvajske pruge, od Čengić Vile do Holiday Inna, puštena u saobraćaj bez odobrenja komisije za tehnički prijem?


Ova pruga od Marijin Dvora do Ilidže ima sve što pruga prije dvije godine nije imala. Svu dokumentaciju i sve tehničke pretpostavke. Sve ono što nismo imali. Bježim od odgovara na takve stvari jer nas dekoncetrišu u nekom dijelu posla. Rekao sam ko god sumnja neka provjeri i pogleda papire.


Haris Zahiragić kaže kako je tender bio na 38 miliona KM, a da je potrošeno gotovo 70 miliona KM za rekonstrukciju tramvajske pruge?


To nije istina. Imate kliznu skalu. Zavod za statistiku to radi ne neko ministarstvo. Nije bilo za duplo uvećanje. Ne potpisujemo mi te situacije da kaže evo potpišite. Postoji Evropska banka koja kontroliše to sve. Neka Zahiragić i Kapižidć pitaju kolege iz Cesta i Autocesta i bivšeg premije Vlade FBiH za projekte koje su započeli, a nisu završili. Neka se ne brinu za ovo.


Zahiragić tvrdi da se kopalo 2 metra u dubinu da bi neko blizak vlasti prodavao šljunak? Navodno je negdje kopano 2 metra, a poslije po 20 cm, jer se žurilo..


Znate kakve su to klevete. Da živimo u zemlji bližoj evropskim standardima pa ti ljudi bi zakonom odgovarali za te laži. Oni dvije godine meni metu na čelo stavljaju i šta se desilo? Šteta završio jednu prugu, krenuo drugu prugu. Rekli nema trolejbusa, trolejbusi došli. Neće bit tramvaja, tramvaji napravljeni i trebaju doći u decembru. Oni su mislili da će me slomiti, da ću pognuti glavu, nikada. Građani su meni dali povjerenje na zadnjim izborima i radit ću i interesu grđana. Ako građani kažu da ne radim kako treba, ako kaže premijer i Vlada da smo obećali nešto a nismo napravili, onda ću otići. Ja karijeru nisam gradio kao ti neki koji me spominju na način da mi je neko obezbjedio prvi posao. Ja sam sa 13 godina počeo raditi da ne govorim sada šta. Oni odgovaraju za svoje, mi za svoje postupke.


O čemu je još govorio ministar Šteta čitajte ovdje.

 

(DEPO PORTAL/ad)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 84

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još