Izvor: Narod.ba
Ne može se reći da je dosadašnji rad Vlade Kantona Sarajevo obilježen nekim velikim ili značajnim, konkretnim, vidljivim rezultatima. Stiče se dojam da se zbog komplikacija i ucjena pojedinih ”gladnih” partnera na federalnom i državnom nivou, ali i određenih oportunista iz reda ”Trojke” u Skupštini KS, rad Vlade KS nije odvijao na visokom nivou, kao što je to bilo u prethodnom mandatu.
Jedna od rijetkih osoba koja se objektivno ističe konkretnim rezultatima u ovom momentu je SDP-ov ministar prometa i komunikacija Adnan Šteta. Iako ga ne vidimo često u medijima, niti se uključuje u populistička politička međustranačka ili međunacionalna prepucavanja, mladi ministar korak po korak, mijenja oronuli izgled sarajevskog javnog prevoza i cestovne infrastrukture.
Prije nešto manje od dvije godina ministar Šteta je potpisao ugovor kojim će se nakon čak 60 godina konačno raditi rekonstrukcija raspadnute i neugledne tramvajske pruge u Sarajevu, koja još od vremena Josipa Broza nije taknuta! Naravno, takav veliki i značajni infrastrukturni projekt dočekan je na nož i neprekidne napade na ministra od strane kriminalnih SDA struktura koji za vrijeme svoje tridesetogodišnje vladavine u Federaciji i Sarajevu nisu uspjeli obnoviti cestovnu infrastrukturu ni jedne velike raskrsnice, a kamoli iz temelja obnoviti ruiniranu tramvajsku prugu od Ilidže do centra Grada!
Nakon 60 godina nova pruga u Sarajevu
Realno, SDA se može jedino pohvaliti sa izgradnjom 120 km autoputa koji su napravljeni za vrijeme mandata premijera Nermina Nikšića između 2010. i 2014. godine, jer su bili dio te Vlade Federacije BiH.
Izgradnja bilo kakve infrastrukture u jednom velikom gradu kao što je Sarajevo, logično da će stvarati gužve u saobraćaju a samim tim neizbježnu nervozu kod građana. Međutim, to je mala cijena za ono što će ti isti građani na kraju dobiti, a to je već sada vidljivo. Ulaz u Sarajevo iz pravca Ilidže ili autoputa trenutno liči na ulaz u Zagreb, i to je vidljivo svim građanima, pa tako nikakva propaganda zlonamjernih neradnika nije u stanju bilo koga uvjeriti drugačije!
Svi na sarajevskim cestama vide 35 novih trolejbusa kako se kreću, a koji su opremljeni najsavremenijom opremom i zbog kojih je također Sarajevo poprimilo moderniju evropsku sliku! Već su naručeni potpuno novi švicarski tramvaji koji će prometovati na potpuno novoj obnovljenoj sarajevskoj tramvajskoj pruzi! Raskrsnice od Ilidže do samog centra su sve obnovljene i vozila koja bi prije upadala u kratere i jame oko tramvajskih šina, zbog čega su se stvarale ogromne gužve, sada ne moraju više brinuti da će ostat bez točka prilikom prelaženja.
Potpisan je ugovor za izgradnju tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice, projekt koji je planiran prije nekoliko decenija, čime su ispunjeni svi uslovi za početak izgradnje pruge. Radovi su već započeti!
- Ovo je veliki dan za naš kanton. Sjećam se početaka kada smo pokrenuli ovaj projekat, koliko je bilo otpora, izazova, opstrukcija i potpunog nepovjerenja da će pruga do Hrasnice, nakon 40 godina raznih priča i obećanja, postati stvarnost. Uprkos svim izazovima, uspjeli smo doći do ovog trenutka. Ponosan sam što sam danas tu, što smo potpisali ugovor za još jedan projekt koji će stanovnicima našeg kantona, posebno stanovnicima Ilidže, Sokolović Kolonije, Butmira i Hrasnice, koji su toliko priželjkivali ovu prugu, olakšati svakodnevnicu i poboljšati standard života - istakao je minstar Šteta.
Naručeni potpuno novi švicarski tramvaji
Jedino gdje bi se moglo na neki način zamjeriti do sada vrlo efikasnom i produktivnom ministru Šteti jeste činjenica da su zaustavljeni radovi na izgradnji vrlo važne Prve transverzale, projekata od izuzetnog značaja za rasterećenje saobraćaja od centra grada i povezivanje lokaliteta Željezničke stranice sa Vogošćom i prema autoputu.
Međutim, na navedenom lokalitetu Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo u saradnji sa općinama Centar i Novo Sarajevo i dalje rješava imovinsko-pravne odnose, pa ministar Šteta u ovom slučaju, na žalost, nema direktne nadležnosti te samim tim ni značajnu mogućnost da bitno utječe na te sudske procese. Prema informacijama Zavoda za izgradnju KS, još nisu riješeni svi imovinsko-pravni odnosi na tom lokalitetu, postoje i određeni sudski sporovi, tako da u skladu sa navedenim ni nadležne institucije Općine Centar nisu u mogućnosti izdati odobrenje za građenje.
Bitno je istaknuti da radovi na dijelu Prve Transverzale gdje jesu riješeni imovinski pravni odnosi teku punom parom, pa je tako već skoro probijen Tunel ”Kobilja Glava” unutar kojeg će biti ugrađena najsavremenija oprema. Pored tunela sa dvije cijevi, čije su dužine 682 i 678 metara, i trase za spoj na magistralnu cestu, bit će izgrađene kolovozne trake, pješačke i biciklističke staze.
Zato su zaista degutantni zlonamjerni napadi na ministra Štetu koji dolaze od strane neradničkih i pljačkaških struktura iz koalicije SDfA, koji su mu odbrojavali i nastavljaju odbrojavati sekunde do datuma kada je ovaj ili onaj infrastrukturni projekat trebao biti ili treba biti završen. Kada to dolazi od onih koji su trideset godina od Sarajeva pravili kasabu, bez ulaganja i jedne marke u cestovnu ili prevoznu infrastrukturu, ne želeći valjda ”stvarati gužve”, to zaista zvuči paradoksalno i uvreda je za zdrav razum!
Dobar je trend da se u sarajevskom kantonu konačno pojavljuju nove sposobne i agilne generacije, mlade generacije koje neće samo ići ”niz dlaku” građanima ni političkim oponentima, jer da bi se nešto korisno napravilo za buduće generacije, ne može se uvijek ići popularnim putem kojim će svi biti sretni i zadovoljni!
Ono što jeste sigurno i u šta se svi mogu svojim očima uvjeriti - SDP-ov ministar Adnan Šteta marljivo radi, pomjera granice i Sarajevu konačno daje lice metropole - kakvo ovaj grad i zaslužuje!
Kako izgleda to moderno lice Sarajeva, pogledajte u videu ispod…
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 128
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!