Dok se ovog ljeta jedni žale na cijene na moru, drugi imaju još većih problema, jer su došli na odmor, a "nemaju obećano im more".
To se desilo jednoj Austrijanki koja je ljetovala u Italiji u primorskom mjestu Grado, u kojeg svake godine na odmor odlazi veliki broj Austrijanaca.
Kako piše domaći dnevni list Heute, Austrijanka je nakon što je u katalogu jedne od turističkih agencija vidjela plažu i morske valove koji je zapljuskuju, uplatila godišnji odmor u Gradu.
Kada je stigla na plažu i htjela plivati, ostala je zatečena. More se povuklo i morala je prilično hodati da bi zaplivala.
Bilo je to posve drugačije nego prethodno na prospektu, što ju je razljutilo i pokvarilo joj odmor.
Nakon što se vratila kući u Austriju tužila je sudu Turističku agenciju, ali je izgubila sudski spor.
Uz obrazloženje da su "morske mijenje plima i oseka u Gradu dobro poznata stvar” i stoga su “i odstupanja vodostaja na fotografijama prospekta za očekivati”, kako je medijima rekao advokat Turističke agencije Eike Lindinger.
Pravnik Turističke agencije savjetuje onima koji su uplatili putničke aranžmane da uvijek odmah dokumentiraju i fotografiraju sve relevantne nedostatke, ako na njih naiđu.
Kako piše Heute broj sudskih procesa u putničko-turističkom prometu je u opadanju.
Prvi razlog je da su pravni odjeli Turističkih ureda i agencija sve bolji i stručniji i u većini slučajeva s nezadovoljnim klijentima postižu saglasnost i bez sudskog postupka, a drugi je da su putovanja u vrijeme pandemije koronavirusa bila "teško moguća", što je također imalo utjecaj na manji broj sudskih procesa u ovoj branši.
(DEPO PORTAL/mm)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!