U preko deceniju postojanja, Gazzda namještaj je pronašao put do klijenata u preko 30 zemalja svijeta.
Od Sjedinjenih Američkih Država, preko Skandinavije, pa sve do Tajvana, Australije i Mauricijusa, Gazzda krasi mnogobrojne domove, restorane i hotele, kao i Louis Vuitton prodavnice, te Google i Netflix ofise.
Sa pet prestižnih Red Dot nagrada, koje su ekvivalent filmskom Oscaru u svijetu dizajna, Gazzda je postao sinonim za kvalitet, inovaciju i vrhunski dizajn, piše Akta.ba.
- Od naših početaka, uvijek smo bili ponosni na činjenicu da iz male Bosne i Hercegovine stvaramo proizvode koji su internacionalno priznati po kvalitetu, dizajn nagradama i komercijalnim uspjesima. Otvaranje flagship trgovine u našem rodnom Sarajevu je logičan naredni korak u našem poslovanju i predstavlja povratak kući, te ostvarenje naše 'Coming Home' vizije. Ovo je prilika da predstavimo našu dizajn filozofiju i ideje domaćem tržištu - izjavili su iz kompanije Gazzda.
Dizajn filozofija originalnog bosanskohercegovačkog dizajna je fokusirana na potrebe i snove o uređenju enterijera krajnjeg korisnika.
Flagship trgovina se prostire na preko 1000 kvadratnih metara i svojim iskustvom podsjeća na posjetu muzeju umjetnosti, koja za cilj ima da posjetioca potakne da istražuje, uči i osjeti inspiraciju dizajna životnog prostora.
Cijeli prostor je podijeljen u nekoliko cjelina, od kojih svaka posjeduje zasebnu priču, a u sklopu trgovine su trenutno prisutne i umjetničke instalacije koje na jedinstven način uokviruju filozofiju Gazzda proizvoda.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 12
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!