Turistička sezona samo što nije počela, a brojke iz predsezone obaraju sve rekorde, prenosi Jutarnji.
Primjerice, u martu 2023. u komercijalnim smještajnim objektima ostvareno je 424 hiljade dolazaka i 982 hiljade noćenja, što je za 34,7 posto više dolazaka i za 21 posto više noćenja turista u odnosu na mart 2022.
Prema tim prognozama, ove nas godine čeka snažan oporavak turizma pa je krajnje vrijeme da se vlasnici privatnih smještaja pitaju zadovoljava li njihov objekt sve ono što današnji turist očekuje od svog smještaja.
Želje i potrebe putnika su se, uslijed pandemije i digitalne tranzicije, promijenile iz temelja. Sve rjeđe biraju smještaj i lokaciju pod parolom - što jeftinije to bolje.
Prema istraživanju Eurobarometra, 49 posto putnika bira smještaj koji pazi na zdravstvene i sigurnosne mjere. Njih 43 posto radije putuje u destinacije koje su bogate prirodnim ljepotama, dok ih 34 posto bukira smještaj ovisno o njegovim recenzijama i ocjenama drugih putnika.
Na neke od navedenih kriterija vlasnici privatnih smještaja ne mogu uticati, primjerice na količinu flore u okolici njihovog objekta. No, zato se trebaju potruditi da zadovolje druge stavke na koje mogu uticati, a nalaze se na listi očekivanja suvremenih putnika:
Besplatno parkirno mjesto
Sjećate li se filtera „free parking“ na Airbnb-u, platformi za posredovanje između privatnih iznajmljivača i putnika širom svijeta? Prema nedavnom istraživanju Airbnb-a, besplatno parkiranje se nalazi na četvrtom mjestu na listi najčešće korištenih filtera, odnosno velika većina putnika bira smještaj s posebnim mjestom za njihov automobil.
Da je ova pogodnost putnicima bitna pokazuje i istraživanje iz 2019. godine gdje je 60 posto ispitanih izjavilo da im je to izrazito važna stavka pri odabiru smještaja, 31 posto da im je poprilično bitna, dok ih je tek devet posto odgovorilo da im ne igra nikakvu ulogu pri odabiru smještaja.
No, ova „povlastica“ ne koristi samo gostima, već i iznajmljivačima jer prema spomenutom istraživanju Airbnb-a, oglasi koji nude besplatan parking u sklopu objekta imaju više cijene od onih koji ga ne nude. Mnogi potencijalni gosti spremni su platiti više za smještaj koji uključuje mjesto za njihov automobil jer parking vide kao dodatnu vrijednost objektu.
Tokom razdoblja januar-april najveći udjel u ukupnim noćenjima ostvarilo je domaće tržište, a zatim slijede tržišta Slovenije, Njemačke, Austrije i BiH. Velika većina njih je doputovala osobnim automobilom i htjeli su da njegova pokretna imovina bude zaštićena i da se nalazi negdje u blizini smještaja.
Stoga, ako već niste, a imate mjesta u svom dvorištu ili ispred njega, obavezno iscrtajte mjesto za parking. Savjet za iznajmljivače smještaja koji nemaju parking u sklopu svoje usluge je da gostima pripreme informacije o tome gdje se besplatna parkirna mjesta u okolici apartmana.
Dalje čitajte na linku.
(DEPO PORTAL/af)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!