NIJE SLUČAJNO

Trgovački trik: Znate li zašto su pomorandže upakovane u crvenu mrežicu? Reč je o optičkoj iluziji koja nam vara mozak

Biznis Klub22.04.23, 13:11h

Trgovački trik: Znate li zašto su pomorandže upakovane u crvenu mrežicu? Reč je o optičkoj iluziji koja nam vara mozak
Marketinški stručnjaci koriste mnoge trikove i optičke iluzije kako bi potrošače uvjerili na kupovinu. Sve od pločica na podu ili zidova do proizvoda i postavljanja hrane. Sve je osmišljeno do posljednjeg detalja

 

 

Narandže u crvenoj, limuni u zelenoj mrežastoj vrećici redovni su prizor u trgovinama. No, zašto je vrećica crvene boje? Izgleda kako boja igra veliku ulogu u ovoj priči.


Samo rijetko kad je mrežica u kojoj se nalaze naranče bilo koje druge boje osim crvene. Ta boja je odabrana namjerno, kao i ostale stvari u trgovini koje nas pozivaju na kupnju.


Na moge od njih rijetko obraćamo pažnju iako smo ih svjesni, ali baš ništa u trgovinama nije slučajno.


Mrežica crvene boje je pametan trgovački optički trik, koji se zove Munkerova iluzija, a koji pomaže pri uvjeravanju potrošača na kupovinu i igra jako veliku ulogu u tome hoćete li se doista odlučiti na kupovinu narandži, limuna ili nekih drugih, slično zapakovanih proizvoda.


Naime, kada su narandže i mandarine u crvenoj mreži, djeluju narančastije, svježije i ukusnije.


Ništa drugačije nije ni s grejpom, mandarinama i limunom koji su pakovani u zelene mreže, iz potpuno istog razloga.


Ovaj trik napravljen je na ideji Mankerove iluzije, optičke iluzija koja tjera mozak da obradi određenu boju u odnosu na okolnu boju.


U ovom slučaju crvena ili zelena boja mreže utiče na to kako percipiramo zapakovano voće, piše Danas.rs.


No tu trikovi i iluzije ne prestaju


Marketinški stručnjaci koriste mnoge trikove i optičke iluzije kako bi potrošače uvjerili na kupovinu. Sve od pločica na podu ili zidova do proizvoda i postavljanja hrane. Sve je osmišljeno do posljednjeg detalja. Važnu ulogu ima i muzika koju možete čuti u trgovinama.


Psiholozi su otkrili da kupci prilagođavaju korake tempu glazbe, zbog čega se dulje zadržavaju u trgovini, a to naravno povećava mogućnost kupovine više proizvoda i hrane.

 

(DEPO PORTAL/ad)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 14

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još