Iz kompanije Centrotrans uputili su javni odgovor na pitanje zastupnika u Skupštini Kantona Sarajevo Harisa Zahiragića, koje u cijelosti prenosimo u nastavku:
Na sjednici Skupštine Kantona Sarajevo održanoj 29.03.2023. godine, zastupnik Haris Zahiragić ministru saobraćaja Adnanu Šteti postavio je pitanje: „Zašto Centrotrans ne poštuje linije i da li je Ministarstvo saobraćaja u stanju da izvrši... određenu vrstu revizije i izvijesti nas do koje mjere oni poštuju red vožnje, jer imamo situaciju sa terena da ljudi se svaki dan žale da Centrotrans one linije, komercijalne, koje je preuzeo ne poštuje… Nadam se da će sistemski riješiti sve linije u cijelom Kantonu Sarajevu koje zaista Centrotrans uopšte ne poštuje.
Imajući u vidu da je zastupnik Zahiragić, za vrijeme skupštinskog zasjedanja koje je uživo pratilo više elektronskih i printanih medija, iznio više neutemeljenih konstatacija te na krajnje nekorektan način optužio Centrotrans da preuzete obaveze ne poštuje, odnosno neredovno održava registrirane redove vožnje, a sa ciljem da javnost u Kantonu Sarajevo informiramo o stvarnom stanju održavanju linija i polazaka, iznosimo slijedeće podatke:
- Centrotransu je od 1971. godine, odlukom Skupštine grada Sarajeva, povjereno održavanje prijevoza putnika na području grada a sada Kantona Sarajevo;
- Od strane Ministarstva saobraćaja KS, te općine Ilijaš, do sada je u skladu sa zakonom, Centrotransu dodijeljeno 75 linija, od čega su tri linije kao zamjenske za tramvaj te 11 ugovorenih linija. Sve linije se održavaju bez bilo kakvih zastoja ili otkazivanja;
- Pored linija odobrenih od strane Ministarstva saobraćaja KS, na osnovu odluke Vlade KS, u vrijeme rekonstrukcije tramvajske pruge, Centrotrans sa 24 autobusa i 60 vozača obavlja tri (3) linije kojima, umjesto tramvaja autobusima vrši prijevoz putnika. I pored iznimno teških uvjeta, zastoja u saobraćaju… po mišljenju putnika Centrotrans na korektan i kvalitetan način izvršava preuzete obaveze;
- Svakog radnog dana, na 75 odobrenih linija, registrirano je 2.817 polazaka koje Centrotrans svakodnevno obavlja sa 112 minibusa, autobusa ili zglobnih autobusa. Broj registriranih polazaka za vrijeme vikenda ili praznika je manjeg obima;
- U 2022. godini, od ukupno 636.864 registriranih polazaka, Centrotrans je uredno obavio 636.228 polazaka ili 99,90%, dok je, a iz objektivnih razloga nije obavljen 636 polazaka ili 0,10%;
- U periodu I-III 2023. godine, od ukupno 214.658 registriranih polazaka Centrotrans je obavio 214.487 polazaka ili 99,92% dok u istom periodu nije obavio 171 polazaka ili 0,08%;
Naglašavamo da je uzrok najvećeg broja neobavljenih polazaka u neprohodnosti ulica i zastoja u saobraćaju (neočišćene ulice, poledice, saobraćajne nezgode, ….).
Posebno želimo naglasiti da je Centrotrans, početkom 2019. godine, u sve autobuse koji vrše prijevoz na području Kantona Sarajevo instalirao Kentkart - sistem za upravljanje i kontrolu voznog parka te elektronsku prodaju i evidenciju autobusnih karata. Ovaj sistem omogućava nam da u realnom vremenu, svakog trenutka možemo pratiti kretanje autobusa kao i broj putnika koji se nalazi u autobusu a koji su kupili pojedinačnu kartu odnosno validirali mjesečnu kartu.
Na bazi dnevnih, mjesečnih, kvartalnih i godišnjih izvještaja iz sistema Kentkart dolazimo do podataka da od ukupnog broja prevezenih putnika Centrotransovim autobusima, 48,05% putnika je sa mjesečnim kartama izdanih od strane KJKP Gras, 14,72% putnika je sa mjesečnim kartama izdanih od strane Centrotransa te 37,23% putnika koji su koristili pojedinačne karte kupljene na prodajnim mjestima ili u autobusima Centrotransa.
Iz naprijed navedenih podataka može se zaključiti da Centrotrans preuzete linije i polaske, zahvaljujući kvalitetnom voznom osoblju i drugim kadrovima kao i potrebnom broju voznih jedinica, obavlja na visoko profesionalnom nivou te da je broj neobavljenih polazaka znatno manji nego u većini gradova zapadne Evrope.
Kako bi imao stvarni uvid u rad naše kompanije, održavanje linija, provođenju propisanih procedura, način upravljanja i praćenja autobusa na svim linijama u Kantonu Sarajevo te vođenju evidencije uzroka neobavljenih polazaka…, pozivamo g-dina Zahiragića da posjeti našu kompaniju - poručuju iz Centrotransa te pozivaju i sve druge zainteresovane, uključujući i medije, koji žele imati uvid u način održavanja linija te praćenja svih segmenata rada i izvještavanja, da posjete ovu kompaniju.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 55
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!