NISKE CIJENE, A KVALITET?

Novi igrač na tržištu BiH - kakve su mu šanse: Ko je 'Pepco' i kakva je njegova poslovna filozofija?

Biznis Klub16.12.22, 18:49h

Novi igrač na tržištu BiH - kakve su mu šanse: Ko je 'Pepco' i kakva je njegova poslovna filozofija?
Nakon dolaska njemačkog Lidla i ruskog Merea, Bosnu i Hercegovinu sve više osvajaju strani diskontni lanci, koji će biti konkurencija već pristunim trgovcima na tržištu

 

 

U sektoru trgovine u Bosni i Hercegovini u kojem je sve veća gužva, najavljen je dolazak novog igrača - lanca Pepco.

 


Ko je Pepco i kakva je njegova poslovna filozofija?


Pepco je poljski lanac diskontnih trgovina koji nudi odjeću za cijelu porodicu i proizvode za domaćinstvo po niskim cijenama, piše Indikator.ba.


- Centralna misija Pepco grupe je ponuditi vrijednost porodicama s ograničenim budžetom.To znači da smo predvodnici u snižavanju troškova života na tržištima na kojima poslujemo, pružajući kupcima ono što im je potrebno za njihove domove i porodice svake sedmice, objašnjavaju svoju misiju iz ovog lanca.


S glavnim uredom u Poznanu, Poljska, tvrtka ima preko 25.000 zaposlenika u 18 teritorija u srednjoj i istočnoj Europi te zapadnoj Europi, uključujući trgovine u Italiji i Španiji, Njemačkoj i Grčkoj. Kotira na Varšavskoj berzi.


Asortiman trgovina Pepeco čine dječja, ženska i muška odjeća, donje rublje, modni dodatci, igračake, kućni namještaj, dekorativni proizvodi i ukrasi, kućanski tekstil i drugo.


U grupi kažu da su u srži njihovog poslovanja jednostavnost, integritet, timski rad i poduzetništvo.


Imaju vlastiti vertikalno integrirani lanac nabave, koji je odgovoran za više od 75 posto opće robe i odjevnih predmeta koje nude u trgovinama. Grupa ima čvrste politike zaštite integriteta opskrbnog lanca, te redovno sarađuje s dobavljačima i provodi revizije.


Pepco u početku svoje prve trgovine u BiH planira otvoriti na području Sarajeva i Banje Luke. No, nema sumnje da će se lanac širiti nakon što uđe na bh. tržište. Svoje trgovine uglavnom otvara u gradovima sa više od 10.000 stanovnika.


U BiH traži dugoročni zakup prostora od 450 do čak 700+ kvadratnih metara u maloprodajnim i trgovačkim centrima u gradovima i mjestima s više od 15.000 stanovnika.


Nakon dolaska njemačkog Lidla i ruskog Merea, Bosnu i Hercegovinu sve više osvajaju strani diskontni lanci, koji će biti konkurencija već pristunim trgovcima na tržištu.

 

(DEPO PORTAL/ad)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 11

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još