Investicijom u novu proizvodnu liniju Podravka je razvila potpuno novi proizvodni postupak i postala prva u svijetu koja je ajvar uspjela zapakirati u squeeze pakiranje.
Prateći trendove tržišta i osluškujući potrebe potrošača, Podravkin marketinški i istraživački tim zajedničkim su snagama stigli do idealne kombinacije praktičnosti i inovativnosti. Pritom su zadržane sve karakteristike dobro poznatog Podravkinog ajvara, bez umjetnih aroma i konzervansa, a novo pakiranje otvorit će brojne nove mogućnosti jednostavne uporabe.
Radi se o investiciji ukupno vrijednoj više od 40 milijuna kuna koja se odnosi na dovršetak radova i ulaganja u modernizaciju pogona za preradu voća i povrća, nove tehnologije i nove proizvode tvornice Kalnik. Sve to rezultiralo je četverostrukim povećanjem proizvodnje squeeze proizvoda, s pet tisuća komada po smjeni prije, na dvadeset tisuća komada po smjeni sada.
Projekt su sufinancirale Europska unija iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj i Republika Hrvatska iz mjere 4.2.1. Programa ruralnog razvoja 2014. − 2020. čime je Podravki odobreno 19,4 milijuna kuna bespovratnih sredstava, objavio je Poslovni.hr.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 12
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!