Jedan od najpoznatijih svjetskih brendova čokolade, Milka, ove jeseni pomjera granice i svojim potrošačima sa ponosom predstavlja unaprijeđenu recepturu, osvježeni dizajn pakovanja i novi izgled svojih nježnih kockica.
Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao vjeran svojoj misiji korištenja kvalitetnih sastojaka, širenju nježnosti, ali i osluškivanju potreba i želja svojih potrošača. Upravo u skladu sa tim idejama, stvorena je i nova, najnježnija Milka do sada, koja je već dostupna potrošačima u Bosni i Hercegovini i širom Evrope.
Uz veći udio kakaa i kakao putera, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji okus, za bolji užitak u popularnoj poslastici. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osjećaju topljenja čokolade u ustima.
Milka nam ove jeseni donosi još lijepih iznenađenja. Lila, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, prvi put se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju. Osvježenom dizajnu doprinijelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mjesto na prednjem dijelu pakovanja.
- Od svog nastanka, prije više od 120 godina, širenje nježnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je okus ono što ljubitelje čokolade opredjeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motivišu vas da budete bolji - izjavila je Una Lučić, brend menadžerica za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International i dodala:
- Značaj ovih inovacija potvrđuje i činjenica da su ovo najveće promjene na Milka brendu u prethodnih 25 godina. Uzbuđeni smo što je konačno došlo vrijeme da ljubiteljima Milka čokolade predstavimo unaprijeđenu recepturu, na kojoj smo dugo i predano radili i radujemo se svemu što novo poglavlje brenda donosi - rekla je Lučić.
Pored brojnih novina koje Milka brend predstavlja, jedna stvar uvijek ostaje ista – posvećenost korištenju pažljivo odabranih i visoko kvalitetnih sastojaka i načelima održivog poslovanja. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih čokolada koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji sprovodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mlijeko, koje se nabavlja sa malih porodičnih farmi smještenih u srcu Alpa.
Uživajte u okusu još kremastije, čokoladnije i nježnije Milka čokolade koju sada možete pronaći na policama prodajnih objekata širom našeg regiona!
Promotivni sadržaj
(DEPO PORTAL/am)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!