Mladi korisnici otišli konkurentima

Facebooku pao broj dnevnih korisnika prvi put u 18-godišnjoj istoriji, dionice Mete oslabile za više od 20 posto

Tehno03.02.22, 14:01h

Facebooku pao broj dnevnih korisnika prvi put u 18-godišnjoj istoriji,  dionice Mete oslabile za više od 20 posto
Izvršni direktor Mark Zuckerberg rekao je da se to dogodilo jer je publika, osobito mlađi korisnici, otišla konkurentima

 

 

Gigant društvenih mreža Facebook doživio je pad broja dnevnih aktivnih korisnika (DAU) prvi put u svojoj 18-godišnjoj povijesti. Facebookova matična kompanija Meta Networks kaže da je DAU pao na 1.929 milijardi u tri mjeseca do kraja decembra, u usporedbi s 1.930 milijardi u prethodnom tromjesečju.

 

Firma je također upozorila na usporavanje rasta prihoda suočena s konkurencijom poput TikToka i YouTubea, dok oglašivači također smanjuju potrošnju. Dionice Mete oslabile su za više od 20%. Pad cijene dionice Mete izbrisao je oko 200 milijardi dolara (147.5 milijardi funti) s tržišne vrijednosti tvrtke.

 

Dionice na drugim platformama društvenih medija, uključujući Twitter, Snap i Pinterest, također su naglo pale.

 

Izvršni direktor Mark Zuckerberg rekao je da se to dogodilo jer je publika, osobito mlađi korisnici, otišla konkurentima.

 

Meta, koja posjeduje drugu najveću svjetsku platformu za digitalno oglašavanje nakon Googlea, također je rekla da su je pogodile promjene privatnosti na Appleovom operativnom sistemu.

 

Facebook pokušao konkurirati TikToku, bezuspješno

 

Promjene su otežale brendovima ciljanje i mjerenje svog oglašavanja na Facebooku i Instagramu i mogle bi imati efekat "u rangu od 10 milijardi dolara" za ovu godinu, prema Metinom glavnom finansijskom direktoru Daveu Wehneru.

 

Ukupni prihodi Mete, od kojih najveći dio dolazi od prodaje oglašavanja, porastao je na 33.67 milijardi dolara u tom razdoblju, za dlaku nadmašivši tržišna predviđanja.

 

Također je prognozirao prihod od 27 do 29 milijardi dolara za sljedeće tromjesečje, što je niže nego što su analitičari očekivali.

 

Iako je kompanija sama ulagala u video kako bi se natjecala s TikTokom (u vlasništvu kineskog tehnološkog diva ByteDance), od svojih tradicionalnih Facebook i Instagram feedova i dalje zarađuje više nego od videa.

 

Ipak, Zuckerberg je uvjeren da će se ulaganje u video, odnosno konkuriranje TikToku, ipak isplatiti.

 

"Timovi rade prilično dobro i proizvod raste vrlo brzo. Stvar je u tome da je TikTok već tako veliki konkurent i također nastavlja rasti prilično brzo", zaključio je.

 

(Index.hr, DEPO PORTAL/md)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!