Kompanija Monetize Ad važi za jednu od prestižnih u BiH na polju digitalnog marketinga. Ova agencija se podljednjih godina vješto borila za lidersku poziciju u regionu, na Balkanu, a sada i u ogromnom, većinskom dijelu Jugoistočne Evrope.
Kompanija se bavi IT industrijom i marketingom, a ukoliko je nekome nejasno o čemu se konkretno radi, riječ je o industriji budućnosti. Digitalni svijet je onaj u kome je ova kompanija pronašla svoje zavidno mjesto.
Na kraju protekle godine ova kompanija je organizovala okupljanje svih zaposlenika/ca u sarajevskom hotelu Hills, gdje su predstavljeni uspjesi iz 2021. Sudeći prema broju gostiju, kompanija je vrlo cijenjena i poželjna. Takozvani „Vukovi s Hadžiabdinice“, kako su nazvani zbog rekordnog uspjeha u prošloj godini, u jednoj su noći pokazali koliko su ujedinjeni za neprikosnovene rezultate.
Među gostima su se pronašli i predstavnici medija, velikih bh. kompanija iz drugih ili srodnih branši, kao i brojni prijatelji s kojima kompanija dugo vremena sarađuje.
Nekoliko dana ranije, kompanija je stekla Certifikat bonitetne pouzdanosti kao pouzdan poslovni partner. U istom danu je izvršni direktor Ajdin Brković ponosno preuzeo zasluženi, jedini i prvi „Rising Star“ u BiH za najbrže rastuću kompaniju.
Pred gostima iz čak sedam različitih evropskih država, partnerima i prijateljima kompanije, predstavljen je rapidan rast od čak 66% u odnosu na prethodnu godinu. Kompanija trenutno broji više od 220 zaposlenika/ca, a prema planu koji su predstavili za ovu godinu, ta brojka može samo rasti.
Goste i gošće su, nakon formalnog programa, zabavljali predstavnici nekoliko bendova, među kojima su se našli i poželjni umjetnik Neno Murić, Dragan Marinković Maca i balkanski harmonikaš Samir Nurkić.
Monetize Ad je vlasnik svih predstavništava kompanije u Srbiji, Crnoj Gori, Albaniji, na Kosovu, u Hrvatskoj, Sloveniji, Makedoniji, Turskoj, Španiji, Italiji, a u januaru je planirano širenje na još tri velike evropske države.
Tehnnički direktor Mersad Vejzović je predstavio četiri jako važna projekta na koja je kompanija veoma ponosna, a najavio je i njihovo „live puštanje“ početkom naredne godine. Istakao je i naročito poseban projekat, koji se bavi izradom i publikacijom igrica za pametne mobitele, a njime se bave 18-godišnji junior developeri koje Monetize Ad stipendira.
Osim najave za 2022. godinu, spomenuti su i projekti koji su zablistali u godini koja je prošla.
- Već početkom 2022. godine, našim partnerima ćemo predstaviti sve te projekte detaljno. Prvi od njih je nadogradnja našeg postojećeg sistema za monetizaciju web i mobilnog saobraćaja kroz razne formate reklama. Riječ je o MonadPlug platformi. Već sredinom januara otvaramo mogućnost za domaće i strane advertjazere da kreiraju reklame u nekoliko klikova. MonadPlug ih nakon toga plasira na hiljade sajtova širom svijeta. Ovo također znači da ćemo domaćim firmama olakšati puštanje promotivnog materijala kroz razne kanale, ali više o tome naravno početkom 2022. godine - riječi su direktora Vejzovića.
Goste su još pozdravili operativni, logistički i direktor Call Centra. U nastavku noći, u atmosferi je brujalo zadovoljstvo, ponos i entuzijazam koji krasi ovu veliku skupinu mladih ljudi.
Ovim ritmom i izuzetnom mehanikom pristupa digitalnom tržištu, kompanija Monetize Ad će uskoro zavidno parirati velikim svjetskim korporacijama.
Detalje sa veselog druženja u hotelu Hills pogledajte u našoj fotogaleriji.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 23
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!