PROBLEM PRAVILE VELIKE KOLIČINE VODE

Probijena i lijeva cijev tunela 'Zenica': 'Mislili smo da će nam trebati više vremena, ali probismo je 5-6 dana ranije'

Biznis Klub20.11.21, 14:52h

Probijena i lijeva cijev tunela 'Zenica': 'Mislili smo da će nam trebati više vremena, ali probismo je 5-6 dana ranije'
Prva, desna cijev ovog tunela kod Zenice, u dužini od 3.360 metara, probijena je 4. novembra... Lijeva je cijev probijena na dubini od 530 metara ispod površine zemlje, odnosno ispod planine Vepar

 

 


Radnici sarajevske kompanije “Euro-Asfalt” probili su danas i lijevu cijev Tunela “Zenica”, na gradilištu autoceste Koridora 5c, poddionica Ponirak - Vraca, koja je samo pet metara kraća od desne cijevi, potvrdio je Feni Ahmed Mušija, šef ovog projekta ispred Javnog preduzeća “Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine”.


Prva, desna cijev ovog tunela kod Zenice, u dužini od 3.360 metara, probijena je 4. novembra.


- Mislili smo da će nam trebati više vremena za probijanje lijeve cijevi, ali je kompletna operativa, nakon probijanja desne strane, bila angažirana na probijanju lijeve strane. Tako smo 5-6 dana ranije probili lijevu cijev, koja je duga 3.355 metara.


Lijeva je cijev probijena na dubini od 530 metara ispod površine zemlje, odnosno ispod planine Vepar - napominje Mušija.


Iskopano je, ističe, oko 630.000 kubika stijenske mase i zemlje, a radove su pratili problemi zbog proboja velikih količina vode.


- Kvalitet radova je na nivou, a možemo biti posebno zadovoljni jer radove obavlja naša, domaća firma te su angažirani jako mladi stručnjaci, koji će steći zavidne reference. Moramo biti zadovoljni što u probijanju ovako dugog tunela, do sada najdužeg u BiH, nije bilo smrtnih slučajeva ni težih povreda. Bilo je tek nekih manjih povreda, ali računamo kao da ih i nije bilo - zadovoljan je Mušija.


Radovi na ovom objektu bit će nastavljeni betoniranjem sekundarne obloge preostalih površina. Izgradnju finansira JP "Ceste FBiH", kreditnim sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoje (EBRD), a 19 miliona eura, kao grant-sredstava, donirala je Evropska komisija.


Mušija napominje kako se svi radovi odvijaju u “okviru dinamičkog plana” te da neće biti ni “eskalacije troškova izgradnje”, mada je, zbog preprojektovanja, dužina tunela značajno uvećana.

 

(FENA/ad)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 4

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!