Srđan Puhalo/ Partijska disciplina

Kako su RTRS i Alternativna televizija četiri dana ignorisale bizarne fotografije Dalibora Pavlovića: Čekao se mig...


14.10.21, 09:55h

 

www.analiziraj.ba

 

Zamislite da u Republici Srpskoj postoji čovjek koji se informiše isključivo putem RTRS-a ili Alternativne televizije. Tog četvrtka 7. septembra bio bi u šoku saznavši da je gradonačelnik Prijedora Dalibor Pavlović podnio neopozivu ostavku.

 

Sad se vi pitate šta je tu šokantno?

 

Ljubavni jadi Dalibora Pavlovića počeli su u nedjelju 3. oktobra, kada su se prvi put pojavile njegove bizarne fotografije. Pošto se nedjeljom ništa bitno ne dešava, fotografije su se brzo proširile društvenim mrežama, a narednih dana bilo ih je sve više i više. Ubrzo se na mnogim portalima, osim fotografija, pojavila i nekakva prepiska.

 

Opozicija je tražila ostavku gradonačelnika Prijedora. Cijeli region je pratio razvoj situacije.

 

Možete li da pretpostavite kroz kakvu su četvorodnevnu „agoniju“ prolazili novinari informativnih redakcija ove dvije televizije ne znajući da li i na koji način da izvještavaju o spornim fotografijama visokog funkcionera SNSD-a?

 

Ipak, neki mediji su ignorisali sve to, na primjer: Radio televizija Republike Srpske i Alternativna televizija. Pomislio bi čovjek da su to mediji koji se ne bave „žutilom“ i ne žele da se miješaju u privatni ljubavni život Dalibora Pavlovića, pa makar on bio gradonačelnik Prijedora, ali takvo razmišljanje je pogrešno.

 

Obje televizije su o tome počele izvještavati tek 7. septembra i pravo pitanje je zašto baš tada?

 

Odgovor je vrlo jednostavan.

 

Tada je Milorad Dodik javno zatražio ostavku gradonačelnika Prijedora Pavlovića.

 

Alternativna televizija je o tome pisala: „Nakon kompromitujućih fotografija koje su ovih dana objavljene u medijima, predsjednik SNSD-a Milorad Dodik u pismu Pavloviću zatražio je od njega da podnese neopozivu ostavku.“

 

Na RTRS-u smo mogli pročitati dio Dodikovog pisma poslatog Pavloviću: „Očekivao sam da ću kao predsjednik stranke, koja Vas je zajedno sa građanima Prijedora dovela do mjesta gradonačelnika, čuti ili pročitati jasan demanti na sadržaje koje posljednjih dana možemo da vidimo u javnosti, a nisu dostojni funkcije koju obavljate, ni godina koje imate. Pošto je izostalo Vaše jasno ograđivanje od sadržaja koje je javnost mogla da vidi, a koji nisu dozvoljeni ni sa stanovišta javnog morala ni pravila ponašanja koje SNSD njeguje, u obavezi sam da Vas pozovem da odstupite s funkcije koju obavljate.“

 

Nakon što ga je Milorad Dodik otpisao, RTRS i Alternativna televizija su ovjerile Pavlovića.

 

Zašto se čekao mig Dodika?

 

Zato što je Dalibor Pavlović član SNSD-a od 2004. godine. Od tada do 2014. godine obavljao je posao u Izvršnom odboru Mladih socijaldemokrata. U Skupštinu Grada Prijedora za odbornika je biran u tri mandata, počevši sa 2008. godinom. Priča se da je na opštim izborima 2014. i 2018. godine bio tzv. koordinator za sigurne glasove SNSD-a u Gradskom izbornom štabu, a uz sve to član je Glavnog odbora SNSD-a, kao i Predsjedništva i Izvršnog komiteta GO SNSD Prijedor.

 

Nakon što ga je Milorad Dodik otpisao, RTRS i Alternativna televizija su ovjerile Pavlovića

 

Iako je ovakvo ponašanje bilo očekivano, ipak fasciniraju zavidna partijska disciplina i lojalnost koje su pokazale ove dvije televizije u slučaju „Pavlović“.

 

Možete li da pretpostavite kroz kakvu su četvorodnevnu „agoniju“ prolazili novinari informativnih redakcija ove dvije televizije ne znajući da li i na koji način da izvještavaju o spornim fotografijama visokog funkcionera SNSD-a?

 

A kako je tek bilo onom čovjeku koji se informiše samo preko RTRS-a i Alternativne televizije kada je saznao za ostavku gradonačelnika Pavlovića, ali ne i razloge same ostavke?!

 

Stavovi izrečeni u ovom tekstu odražavaju autorovo lično mišljenje, ali ne nužno i stavove DEPO Portala.

 

(DEPO PORTAL/md)

 

 



Komentari - Ukupno 5

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!