Psihologija upravljanja cijenama fokusirana je na percepciju ljudi, odnosno način na koji oni opažaju cijenu u smislu da li je visoka ili niska i kako njihov um razumije tu cijenu.
- U osnovi radi se o kompariranju cijena i o tome kako ljudi opažaju i razumiju brojeve. Dakle, akcent je na razumijevanju brojeva u komparativnom smislu - izjavio je Monroe.
Tako naprimjer cijenu od 9,99 kupci prije percepiraju kao devet nego, kao deset jedinica. U situaciji kada se cijena neke robe snižava ljudi pri kupovini imaju osjećaj da postižu uštedu i menadžeri tu često nalaze prostora za zaradu.
Kent Monroe je profesor emeritus na J. M. Jones, University of Illinois (Illinois, SAD) i istaknuti gostujući profesor na University of Richmond (Virgina, SAD).
Monroe je pionir oblasti upravljanja cijenama i autor knjige "Pricing: Making Profitable Decisions". Svoje radove predstavio je mnogim međunarodnim asocijacijama u Aziji, Evropi i Sjevernoj Americi.
Monroe je aktivno angažovan kao konsultant za cijene, marketing strategije i marketing istraživanja, radeći za kompanije, vlade i Ujedinjene nacije.
(FENA/tg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook