Nakon što je rediteljka Nejra Latić Hulusić juče objavila post na Facebooku kako je zbog burkinija izbačena s Panonskih jezera u Tuzli, oglasili su se iz uprave JKP Pannonica doo Tuzla. Njihovo saopćenje prenosimo u cjelosti:
- U vezi posta gospođe N.H. na društvenim mrežama i tvrdnji da je na ružan način od strane službenih lica udaljena iz kompleksa slanih jezera Panonika, dajemo slijedeće saopštenje:
Prema vidno istaknutom izvodu iz Pravilnika o kućnom redu o propisanoj opremi za kupanje gostiju Panonike na sve tri ulazne kapije, nije dozvoljeno kupanje u odjeći ili kupaćoj opremi koja nije u skladu sa propisanom.
Taj Pravilnik o kućnom redu u ovom obliku egzistira od 2009. godine, pravilo o kupaćoj opremi se primjenjuje od 2003. godine, i jako je dobro poznato svim zaposlenicima Panonike (ovog ljeta 160 radnika) a posebno uposlenicima spasilačko-redarske službe i uposlenicima na prodaji ulaznica (46 uposlenika) koji daju informacije gostima o kućnom redu, a posebno o kupaćoj opremi koja se može koristiti prilikom boravka na Panonici.
![]()
Gospođa N.H. ne govori istinu kada kaže da je od službenih lica dobila informaciju da je od ove godine dozvoljeno kupanje u odjeći koja potpuno pokriva cijelo tijelo (burkini) jer to jednostavno nije tačno i da joj to niko nije mogao reći, što je i utvrđeno razgovorom sa uposlenicima koji su radili na ulaznim kapijama.
Radi se o svjesnoj provokaciji gospođe N.H. koja još od ranije neće da prihvati naša pravila i propise koji regulišu i tu oblast, poredeći kompleks Panonike sa otvorenim vodama mora, jezera i rijeka ili bazena u hotelima visoke kategorije i čak svjesno prebacujući današnji događaj na politički problem.
Uvođenje mjera propisane odjeće za kupanje je isključivo iz higijenskih razloga i zbog činjenice da Panonska jezera nisu protočne prirodne vode kao i činjenice da je na kompleksu Panonskih jezera velika koncentracija kupača.
Postupak redara koji je zviždanjem pištaljkom upozorio gospođu N.H. da krši pravila kućnog reda jer je ušla u vodu drugog jezera u kupaćoj opremi koja u potpunosti pokriva tijelo i glavu, standardni je postupak upozorenja na kršenje pravila kućnog reda koji se primjenjuje i u drugim slučajevima (korištenje lopti, vodenih pomagala, skakanju u vodu, uznemiravanje drugih gostiju itd.).
Nakon izlaska iz vode i razgovora gospođe N.H. sa šefom smjene spasilačko-redarske službe A.M., ona se sa svojim mužem uputila u Upravu Panonike gdje je ponovo zatražila objašnjenje. Nezadovoljna, ona nije željela nastaviti boravak na kompleksu i zatražila je povrat novca za kupljenu kartu, što je i učinjeno, nakon čega je napustila kompleks Panonike.
Napominjemo da je na kompleksu Panonskih jezera od početka sezone 1. juna 2021.godine zabilježeno preko 170.000 posjeta i da nismo imali niti jedan incident ovog tipa, jer se gosti prije dolaska na Panoniku informišu o našem kućnom redu preko naše web stranice www.panonika.ba ili preko naših stranica na društvenim mrežama, gdje redovno i pravovremeno odgovaramo na upite o primjeni pravila o kupaćoj opremi - saopćeno je iz JKP Pannonica doo Tuzla.
(DEPO PORTAL/md)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 88
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!