BRZO I TRANSPARENTNO

Moja UNIQA - nova web aplikacija za klijente: UNIQA Osiguranje razvilo novu komunikacijsku platformu

Biznis Klub24.05.21, 11:05h

Moja UNIQA - nova web aplikacija za klijente: UNIQA Osiguranje razvilo novu komunikacijsku platformu
Cijeli proces registracije i prijave traje svega nekoliko minuta, koliko je potrebno da se unesu osnovni podaci u registracijsku formu. Prilikom registracije potrebno je imati broj polise, bilo kojeg proizvoda UNIQA Osiguranja

 

 

Brza dostupnost i transparentnost usluga su ključne osobine osiguravajućih kuća za razvoj međusobnog povjerenja i dugoročnog partnerstva. Imajući u vidu navedeno, UNIQA Osiguranje je za sve klijente razvilo novu i jedinstvenu komunikacijsku platformu pod nazivom Moja UNIQA.

 

Moja UNIQA portal za klijente je web aplikacija koja klijentima UNIQA Osiguranja u svakom trenutku, bez obzira gdje se nalazili, pruža potpuno besplatno kompletan servis na jednom mjestu. Moja UNIQA omogućava klijentima uvid u prethodne i trenutno aktivne polise, brzu i jednostavnu online prijavu štete, pregled statusa odštetnih zahtjeva kao i stanje dužne premije i plaćanje računa bez bankarskih naknada.

 

Klijenti koji žele iskoristiti sve pogodnosti Moja UNIQA i aktivirati uslugu, mogu izvršiti  OVDJE.

 

Cijeli proces registracije i prijave traje svega nekoliko minuta, koliko je potrebno da se unesu osnovni podaci u registracijsku formu. Prilikom registracije potrebno je imati broj polise, bilo kojeg proizvoda UNIQA Osiguranja.

 

Prilikom registracije, klijenti će imati i mogućnost provjeriti status članstva u UNIQA Loyalty VIP Clubu.

 

Razvoj platforme je povezan i sa implementacijom nove poslovne strategije UNIQA 3.0. koju Društvo provodi od početka 2021. godine. Glavni fokus novog poslovnog modela usmjeren je na klijente, njihove potrebe i zadovoljenje njihovih očekivanja, a temelj za ovo jeste upravo kvalitetna dvosmjerna komunikacija koju nova platforma nudi.

 

UNIQA Osiguranje aktivno prati trendove digitalizacije i ulaže u razvoj inovativnih proizvoda, usluga i servisa koji klijentima donose uštedu novca i vremena. Lider je u procesu digitalizacije i online komunikacije, a sa novom platformom Moja UNIQA, postavilo je novi trend u komunikaciji sa klijentima.

 

 

(DEPO PORTAL/ad)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!