ČUDOTVORNI SOS PAMTE GENERACIJE SARAJLIJA

Zvali su ga 'Otrov', ali se njime niko nije otrovao: Umrli otac i sin Abazi, tvorci 'kultnog' hamburgera sa Bjelava

Hronika11.04.21, 19:46h

Zvali su ga 'Otrov', ali se njime niko nije otrovao: Umrli otac i sin Abazi, tvorci 'kultnog' hamburgera sa Bjelava
Ovih dana na društvenim mrežama hiljade prijatelja i "gladnih usta" koje su nahranili oprašta se od oca i sina Abazi. Ziljebar i Zemri, vlasnici kultnog Grill-a sa Bjelava, preminuli su od posljedica koronavirusa

 

 

Narandžasti kiosci koji su u prijeratnom periodu bili popularni u cijeloj Jugolasviji nakon rata polako su isčezli. Najčešće su u njima otvarani Grill-ovi. Jedan od rijetkih koji je odolio novim trendovima je grill Student na Bjelavama, koji je omaldina davno nazvala "Otrov".


Ovih dana na društvenim mrežama hiljade prijatelja i "gladnih usta" koje su nahranili oprašta se od oca i sina Abazi


Ziljebar i Zemri, vlasnici tog kultnog Grill-a, preminuli su od posljedica koronavirusa, piše Oslobođenje.


Sarajevo, četvrtak u Slozi, kada utihnu gitare znalo se gdje se ide. Na Marijin Dvor kod Trovača ili na Bjelave kod Otrova. Stvar je izbora, onaj na Marijin Dvoru je bio pristupačniji zbog lokacije, ali se na Bjelave išlo zbog poznatog narandžastog sosa. Sos porodice Abazi hamburgerima i pljeskavicama davao je poseban ukus i pripita omladina uvijek ga je tražila više, a oni nisu žalili.


Studenti iz domova, mahalci sa Bjelava, raja iz svih krajeva grada mijenjali su se na pultu za narudžbe. U ljetnim mjesecima kese sa sendvičima koji mirišu na "čarobni narandžasti sos" nosile bi se do česme na Sedreniku, odakle se pruža spektakularan pogled na Sarajevo. Tako bi nerijetko dočekali zoru u zlatnoj dolini, sa hamburgerom u rukama.


Hamburger kod "Otrova" bio je sastavni dio odrasanja mnogih generacija u Sarajevu. Taj Grill nikada nije izgledao spektakularno, ni previše uredno, ali nikada nisam čuo da se kod Otrova neko otrovao, piše novinar Oslobođenja.


Fascinatno je bilo kako članovi porodice Abazi predano rade na svojim "proizvodima". Iako je često znalo biti glasnih prigovora pripitih omladinaca zbog ovoga ili onoga, ljubazan osmijeh i ignorisanje okoline bio je sastavni dio njihovog biznis modela.

 

(DEPO PORTAL/ad)

 



Komentari - Ukupno 19

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još