U toku je hitna sjednica Skupštine Kantona Sarajevo na kojoj se razmatra trenutna epidemiološka situacija u ovom kantonu - piše Faktor.
Zastupnicima su se obratili i predstavnici zdravstvenih institucija u KS, nakon čega su im zastupnici u Skupštini KS uputili određena pitanja.
Samostalna zastupnica u Skupštini KS Bibija Kerla uputila je pitanje Ameli Kečo, direktorici JU Dom zdravlja Sarajevo, u vezi sa Covid call centrom, gdje je navela da se građani žale da se pozivi prema Covid call centru naplaćuju. Kerla je istakla da smatra da pozivi ove vrste trebaju biti besplatni.
Kečo je istakla da bi za takvo nešto trebali imati dozvolu Regulatorne agencije za komunikaciju (RAK), međutim, navela je da ta procedura traje dva do tri mjeseca.
- Mi smo dobili odgovor od BH Telecoma da mi ne možemo dobiti besplatne pozivne brojeve, a da se ne obratimo Regulatornoj agenciji za komunikaciju (RAK) za dobijanje dozvole. To bi otprilike trajalo dva do tri mjeseca. Mi možemo uvesti isključivo ovu vrstu poziva gdje se troškovi dijele između korisnika usluga i pozivaoca, a tarifa je 0,049 feninga za pozivaoca - odgovorila je Kečo.
Ovu informaciju za Faktor potvrdio je i potparol Doma zdravlja Sarajevo Arman Šakić.
(Faktor, DEPO PORTAL/mr)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 3
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!