Fahrudin Radončić reaguje

Emela Burdžović otvoreno insinuira da, kao predsjednik SBB-a, navodno uređujem 'Avaz' i da se to 'prirodno veže' za mene!

Front11.11.20, 21:10h

Emela Burdžović otvoreno insinuira da, kao predsjednik SBB-a, navodno uređujem 'Avaz' i da se to 'prirodno veže' za mene!
Ovdje je dodatni moralni problem i evidentna nekorektnost Burdžovićke i N1 televizije prema kolegama-novinarima iz kompanije “Avaz”, naveo je Radončić

 

Povodom gostovanja premijera Kantona Sarajevo Marija Nenadića na televiziji N1, na svom Instagram profilu reagirao je predsjednik SBB-a Fahrudin Radončić. Njegov komentar prenosimo u cjelosti:

 

- Gledam intervju premijera KS Marija Nenadića, u kojem novinarka Emela Burdžović posve otvoreno insinuira da, kao predsjednik SBB-a, navodno uređujem “Dnevni avaz” i da se to “prirodno veže” za mene!

 

Na ovoj TV stanici, lokalno bliskoj SDA, nije prvi put da njihovi novinari isti spin uporno plasiraju javnosti.

 

Da, ovoga puta, opširnije ne govorim o poznatom sramnom slučaju kada me je ista novinarka, bez ijednog dokaza i argumenta, “prirodno vezala” za pobunu demobiliziranih boraca i njihove blokade saobraćajnica u Sarajevu i šire.

 

Zato je možda pravo vrijeme da i ja javno upitam da li N1 “prirodno” uređuje Dragan Šolak i da li Burdžovićka, kao poznata novinarka, samo provodi njegovu uređivačku politiku?

 

Inače, za one koji nisu u toku, gospodin Šolak se doživljava kao suštinski vlasnik N1, a sve se to nevješto skriva pod kišobrane KKR-a ili drugih evropskih investicijskih fondova.

 

Inače, riječ je o medijskom magnatu i milijarderu iz Kragujevca, koji oficijelno živi u Švicarskoj.

 

Njegova interesovanja za investicije u BiH, ali i druge države regiona, iznimno su velika i veoma finansijski kontroverzna.

 

Uz to, Šolak je odavno bacio oko i na BH Telekom, pa možda i ne treba da čudi dirigovano udvaranje njegovih novinara vrhušci SDA.

 

Ali, ako bude i kada bude te privatizacije, sve mora biti veoma transparentno i provedeno na međunarodnom tenderu. Moje višegodišnje insistiranje na tome nekoga očito jako nervira.

 

Ovdje je dodatni moralni problem i evidentna nekorektnost Burdžovićke i N1 televizije prema kolegama-novinarima iz kompanije “Avaz” (a njih je više od dvije stotine!).

 

Sve njih ona vrlo tendenciozno, ružno i neodgovorno pretvara u ljude bez svog profesionalnog garda, ličnog integiteta i stava.

 

Možda je tako na N1, možda je tako kod Šolaka, ali u “Avazu”, koji kao kompanija i medij superiorno i dominantno egzistira već skoro tri decenije, sigurno nije!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

EMELA, PIŠE LI VAŠE TEKSTOVE DRAGAN ŠOLAK Gledam intervju premijera KS Marija Nenadića, u kojem novinarka Emela Burdžović posve otvoreno insinuira da, kao predsjednik SBB-a, navodno uređujem “Dnevni avaz” i da se to “prirodno veže” za mene! Na ovoj TV stanici, lokalno bliskoj SDA, nije prvi put da njihovi novinari isti spin uporno plasiraju javnosti. Da, ovoga puta, opširnije ne govorim o poznatom sramnom slučaju kada me je ista novinarka, bez ijednog dokaza i argumenta, “prirodno vezala” za pobunu demobiliziranih boraca i njihove blokade saobraćajnica u Sarajevu i šire. Zato je možda pravo vrijeme da i ja javno upitam da li N1 “prirodno” uređuje Dragan Šolak i da li Burdžovićka, kao poznata novinarka, samo provodi njegovu uređivačku politiku? Inače, za one koji nisu u toku, gospodin Šolak se doživljava kao suštinski vlasnik N1, a sve se to nevješto skriva pod kišobrane KKR-a ili drugih evropskih investicijkih fondova. Inače, riječ je o medijskom magnatu i milijarderu iz Kragujevca, koji oficijelno živi u Švicarskoj. Njegova interesovanja za investicije u BiH, ali i druge države regiona, iznimno su velika i veoma finansijski kontroverzna. Uz to, Šolak je odavno bacio oko i na BH Telekom, pa možda i ne treba da čudi dirigovano udvaranje njegovih novinara vrhušci SDA. Ali, ako bude i kada bude te privatizacije, sve mora biti veoma transparentno i mora biti raspisan mađunarodni tender. To moje višegodišnje insistiranje nekoga očito jako nervira. Ovdje je dodatni moralni problem i evidentna nekorektnost Burdžovićke i N1 televizije prema kolegama-novinarima iz kompanije “Avaz” (a njih je više od dvije stotine!). Sve njih ona vrlo tendenciozno, ružno i neodgovorno pretvara u ljude bez svog profesionalnog garda ličnog integiteta i stava. Možda je tako na N1, možda je tako kod Šolaka, ali u “Avazu”, koji kao kompanija i medij superiorno i dominantno egzistira već skoro tri decenije, sigurno nije!

A post shared by Fahrudin Radončić (@radoncicfahrudin) on

 


(DEPO PORTAL/md)

 

 



Komentari - Ukupno 71

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još