Ishtar je brend koji objedinjuje znanje iz oblasti farmacije, fitoaromaterapije, kozmetologije i kozmetičke formulacije kako bi klijentima ponudio najbolje što njihova koža može trebati i poželjeti.
Obzirom da je ponuda, kad je o preparativnoj kozmetici riječ, jako šarolika i bogata, preplavljeni smo marketinškim porukama, tvrdnjama i obećanjima, nameće se pitanje – zašto izabrati ISHTAR?
- Zato što smo posvećeni korištenju isključivo sastojaka koji direktno ili indirektno doprinose zdravlju kože. Naša primarna briga nije da li je nešto sintetsko ili prirodno, naša primarna briga je da su sastojci izabrani na osnovu biokompatibilnosti. To je ujedno i razlog zašto se fokusiramo na balansirane pH vrijednosti, maksimalnu kompatibilnost formulacija sa kožom i njenim potrebama, maksimalnu moguću iskoristivost aktivnih sastojaka (da što više ode vama, a što manje u atmosferu), te dimenzije molekula kod odabira sastojaka, jer taj aspekt često čini razliku između vrhunskog i beskorisnog preparata – i vilinski prah će samo ‘sjediti’ na površini kože i biti lijep (i neaktivan) ukoliko su mu molekule prevelike da ih koža apsorbira. To je kao da pokušate provući uže kroz iglenu ušicu, a mi ulažemo puno resursa u odabir najboljih konaca. Sastojke za naše preparate biramo pažljivo, uvijek imajući u vidu način njihovog dobivanja eliminirajući tako i najmanju mogućnost prisustva neželjenih i/ili toksičnih komponenti u samoj sirovini - pojašnjavaju vlasnice brenda Ishtar, Irma Aganović, magistra farmacije i licencirana fitoaromaterapeutkinja i Merima Selman, licencirana fitoaromaterapeutkinja i kozmetička formulatorica, te dodaju:
- I pored svega navedenog, vjerujemo da je za našu autentičnost ipak najzaslužniji individualni pristup i koncept personalizirane njege. Znanje i sirovine kojima raspolažemo nismo stavili isključivo u službu standardizacije naše ponude, već nudimo mogućnost individualnog pristupa i kreiranja preparata za svakog klijenta ponaosob, a u zavisnosti od tipa i potreba kože.
Već smo rekli da je ponuda danas jako bogata i šarolika. To je istina, ali sve to zna biti zbunjujuće. Kako odabrati pravi preparat sa police? Da li će odabrani preparat pokriti naše potrebe ili stanje? I tako kupujemo jedan po jedan preparat i redamo ih na noćnom stoliću. I nastavljamo biti zbunjeni.
- Da biste bili u stanju pravilno izabrati preparat koji će uraditi posao zbog kojeg ste ga kupili, svaki proizvod bi trebao imati jednu deblju brošuru koja sadrži detaljne informacije o sastojcima, o načinu njihovog djelovanja, o njihovim koncentracijama, te funkcijama i ulogama koje vrše u konkretnom proizvodu. A bilo bi i vrlo korisno kad bi ta brošura sadržavala sažete informacije o koži, njenom metabolizmu i funkcijama, te konkretno informacije o stanju koje taj preparat može popraviti ili tretirati - pojašnjavaju Irma i Merima.
I podrazumijeva se, morali biste imati jako puno vremena na raspolaganju da se temeljito posvetite poslu odabira savršene njege za svoju kožu. Vjerovatno ste već postali iznervirani, ali ostanite još malo s nama.
- Upravo smo tu potrebu osvijestile i zbog te potrebe odlučile za koncept konsultacije i mogućost pripreme personaliziranog paketa proizvoda. Koža je najveći organ u našem organizmu. Ima jako puno funkcija, a pri tome je i ogledalo cjelokupnog stanja našeg organizma, kako fizičkog, tako i psihičkog. Vođeni time, otvorili smo mogućnost direktnog kontakta sa klijentima, upoznavanja sa problemima i potrebama njihove kože, te kreiranja formulacije koja bi te potrebe/probleme pokrila, odnosno riješila. Takav pristup podrazumijeva i našu stalnu komunikaciju sa klijentima, praćenje promjena i napretka i (po potrebi) prilagodbe preparata kako bismo optimizirali efekte - navode vlasnice brenda Ishtar i dodaju:
- Ishtar je mjesto gdje se ručno pravi kozmetika u koju je uloženo jako puno ljubavi, znanja, vjere, želje da pomognemo i ostavimo trag, i nadamo se da će mnogi od vas na tom putovanju biti uz nas.
Posjetite novootvoreno Ishtar prodajno mjesto u Sarajevu, u ulici Antuna Branka Šimića 2A (mali Bosmal), probajte kompletnu ponudu, uradite besplatnu analizu kože i prepustite se stručnim rukama Ishtar tima.
Promotivni sadržaj
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 2
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!