Do Mostara će se putovati satima

Počinje rekonstrukcija tunela Crnaja: Hoće li se ponoviti scenarij iz Vranduka?

Hronika15.09.20, 07:59h

Počinje rekonstrukcija tunela Crnaja: Hoće li se ponoviti scenarij iz Vranduka?
To znači da će se npr. od Sarajeva do Mostara putovati satima. Ili dugotrajno čekati u kolonama kod tunela Crnaja

 

Nakon brojnih najava i odgađanja, počinje rekonstrukcija tunela Crnaja, na magistralnoj cesti Konjic - Jablanica. Nadležni građane pozivaju na strpljenje i tvrde, neće se ponoviti scenarij iz tunela Vranduk. Stručnjaci skeptični - tvrde rekonstrukcija u ovom trenutku je nepotrebna avantura, piše N1.

 

Ukupno 550 metara dug tunel Crnaja jedan je od najlošijih u BiH. Loša rasvjeta, mnogo vode i rupa svakodnevna su slika.

 

Rekonstrukcija tunela Crnaja planirano je da traje 16 mjeseci ili do kraja maja naredne godine. Ovo je jedan od najprometnijih putnih pravaca u zemlji i očekuju se velike gužve. Vlada je zadužila izvođača da dinamiku izvođenja radova prilagodi gustini saobraćaja. Svi učesnici u saobraćaju moraju na vrijeme biti obaviješteni o alternativnim putnim pravcima.

 

''Alternativni pravci na kojima se može odvijati promet su: M-16.2. Bugojno – Jablanica; M-16.4. Bugojno – Nević Polje; M5 Kaonik - Lašva M18 i M18.1 Sarajevo – Foča; M-20 Foča – Trebinje; M-17 Sarajevo – Jablanica", kazali su iz Ministarstva saobraćaja FBiH. 

 

To znači da će se npr. od Sarajeva do Mostara putovati satima. Ili dugotrajno čekati u kolonama kod tunela Crnaja. Struka je skeptična prema obećanjima nadležnih.

 

''Problem je tamo podzemnih voda, specifičan je hidrogeološki položaj i sastav terena. Radi se o dolini rijeke Neretve, o vrlo složenim uslovima za realizaciju bilo kakvog projekta. Sve je to trebalo imati na umu kada se donijela odluka da se sutra krene sa ovim poslom", kazao je Munir Jahić, profesor građevinske struke, nekadašnji ministar za prostorno planiranje.

 

Građani se još sjećaju dugotrajnog višemjesečnog čekanja i gužvi kod tunela Vranduk. Profesor Jahić napominje, da imamo autoput, radovi na magistralnim putevima ne bi uzrokovale kolaps i velike štete.

 

''Da se vodilo o svemu ovome računa, mi smo već davno prema moru trebali da imamo autoput, bez ikakvih problema od Dejtona na ovamo. Ali, treba znati", istakao je Jahić.

 

Podsjetimo, od rekonstrukcije tunela Crnaja Vlada Federacije već je jednom odustala, nakon rekonstrukcije tunela Vranduk. Ideja je ponovo zaživjela, iz finansijskih razloga. Prema ugovoru, rekonstrukcija će koštati 12,8 miliona maraka. 

 

(DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/dg)



Komentari - Ukupno 20

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još