Za pet godina svog postojanja Ishtar se izborio za svoje mjesto i postao prepoznatljiv brend na bosanskohercegovačkom tržištu
Ishtar je brend koji objedinjuje znanje iz oblasti farmacije, fitoaromaterapije, kozmetologije i kozmetičke formulacije kako bi klijentima ponudio najbolje što njihova koža može trebati i poželjeti.
Novootvoreno Ishtar prodajno mjesto u Sarajevu možete posjetiti u ulici Antuna Branka Šimića 2A (mali Bosmal), te probati kompletnu ponudu, uraditi besplatnu analizu kože i prepustiti se stručnim rukama Ishtar tima.
Za pet godina svog postojanja Ishtar se izborio za svoje mjesto i postao prepoznatljiv brend na bosanskohercegovačkom tržištu.
Kako je sve počelo...
Ishtar priča počinje još 2014. godine kada su Irma Aganović, magistra farmacije i licencirana fitoaromaterapeutkinja i Merima Selman, licencirana fitoaromaterapeutkinja i kozmetička formulatorica, odlučile okončati dugu i bezuspješnu potragu za preparatima za vlastitu osjetljivu i problematičnu kožu i uzeti stvari u svoje ruke.
Kako je ponuda provjereno kvalitetnih sirovina u BiH oskudna, po prve sirovine su se zaputile u Zagreb i tada nastaju njihovi prvi preparati kojima su svoje probleme uspješno riješile. Priču su podijelile sa bliskim ljudima među kojima je zavladao veliki interes za preparatima prilagođenim svakom ponaosob. Nakon salve pozitivnih reakcija i sve većeg broja upita i molbi postojećih i potencijalnih korisnika, rodila se ideja - zašto ne napraviti nešto veće i ozbiljnije; zašto ne napraviti nešto što efektima i kvalitetom zaista opravdava svoju marketinšku priču?
- Tada nismo imale predstavu u šta se upuštamo i koliko nas učenja, rada, truda i izdataka čeka nakon naivnog biranja naziva „Ishtar“. Ishtar je bila babilonska boginja ljubavi, ljepote, plodnosti i rata - jaka žena, zavodnica, sa vatrenim pogledom - pojašnjavaju.
Kažu i da taj naziv i danas najvjernije predstavlja njihovu odlučnost da kvalitet uvijek stavljaju na prvo mjesto, strast i ljubav prema poslu, misiju da izgrade brend koji proizvodi preparate od najkvalitetnijih sastojaka, da svakom klijentu pristupe sa dužnom pažnjom i da potrebe svakog klijenta postavljaju kao svoj najviši prioritet. Upravo to njihovu priču čini autentičnom i jedinstvenom.
Danas je Ishtar proizvođač prirodne kozmetike koja sadrži najkvalitetnija hladno cijeđena ulja, eterična ulja, hidrolate i kozmeceutike iza čijih certifikata stoje organizacije kao što su Ecocert i Cosmos, inkorporirane tako da ispoljavaju maksimum svog djelovanja.
- Većinu školovanja i usavršavanja provele smo u inostranstvu, ali odlučile smo pokrenuti posao u BiH i to na jedan vrlo specifičan način – objediniti laboratoriju i prodajni/prijemni prostor. Svaki proizvod koji napravimo ide direktno na police - kažu i dodaju da je "njihova autentičnost, između ostalog, u tome što svaki klijent ima mogućnosti iznijeti svoje konkretno stanje/pitanje/problem i doći na analizu kože, a "Ištarice" (kako su ih klijenti odmilja nazvali) potom koriste prikupljene informacije da pronađu idealan preparat u standardnoj ponudi ili osmisle formulu za personalizirani preparat.
Ištarice imaju nekoliko vodilja koje su ujedno i okosnica njihove vizije:
• kvalitet preparata prati njegovu marketinšku priču
• kontinuirano i svakodnevno se educiraju kako bi bile u mogućnosti plasirati samo vrhunski kvalitet
• kreiraju urbani brend čija ponuda je uvijek sinhronizirana sa potrebama klijenata, a ne modnih trendova
• kreiraju brend koji kontinuirano prati inovacije u svijetu kozmetičke industrije
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!