AKCIJA SE ŠIRI

U Konzumu od sada više od 50% domaćih proizvoda: Prepoznajete li ove brendove?

Biznis Klub05.08.20, 12:34h

U Konzumu od sada više od 50% domaćih proizvoda: Prepoznajete li ove brendove?
U sklopu aktuelne inicijative podrške domaćoj proizvodnji Konzum će u toku ove godine otkupiti više od 6 miliona litara domaćeg mlijeka i više od 4 miliona litara mliječnih prerađevina iz domaće proizvodnje, te više od 10.000 tona voća i povrća od domaćih poljoprivrednih proizvođača

 

 

Pod sloganom „Kupujmo domaće jer domaće se voli jače“ Konzum dugoročno podržava domaću proizvodnju te intenzivno radi na proširenju kompletnog asortimana domaćih proizvoda na svojim  policama što uključuje i proizvode svojih trgovačkih marki. Tako će se od sada na policama Konzum prodavnicama moći naći više od 50% proizvoda trgovačke marke koje proizvode domaći proizvođači.


- Jedan od važnih fokusa Konzuma je dodatni razvoj trgovačkih marki u pogledu kvaliteta, uvođenja novih proizvoda, dostupnosti potrebnih količina pa do atraktivnosti ambalaže. Poznato je da naši kupci kupovinom proizvoda naših trgovačkih marki dobivaju izuzetno kvalitetne proizvode po nižoj cijeni. Sretni smo jer više od polovine proizvoda u našem asortimanu proizvode naši domaći prozvođači, čime im dajemo podsticaj za dodatni razvoj a ujedno pomažemo bh. privredu što je posebno važno u periodu kada se sve više osjete negativne posljedice korona virusa – izjavio je Dževad Zulum, menadžer za razvoj i upravljanje trgovačkim markama u Konzumu.


Konzum sarađuje sa nizom respektabilnih domaćih proizvođača na razvoju proizvoda svojih trgovačkih marki koje su postale prepoznatljive te ih kupci rado biraju na policama Konzuma, a neke od njih su K Plus, Dax, Lumpi, Mila, Finesse, Hrusty, Daisy, Olea, Dental, Moj dan, Frutti...  

 

pr-konzum-bih


- Kvalitetne sirovine osiguravamo otkupom od više od 1.500 domaćih kooperanata i tako direktno pomažemo opstanak i razvoj seoskih domaćinstava te ujedno pružamo egzistenciju njihovim porodicama. Pored navedenog zadovoljstvo nam je istači da od 2016. godine sa Konzumom imamo izezetno uspješnu saradnju na proizvodnji Konzumove trgovačke marke. Trenutno proizvodimo šest različitih proizvoda Konzumove trgovačke marke Mila i K Plus, a u planu imamo i nove proizvode koji bi uskoro trebali biti na policama Konzuma. Bitno je napomenuti da sve proizvode Konzumovih trgovačkih marki radimo od 100% domaće sirovine sa domaćih farmi širom BiH te sa ponosom ističemo da je proizvod mlijeko Mila najprodavanije mlijeko u Konzumovoj maloprodajnoj mreži - izjavio je Alija Čolaković, direktor prodaje mliječne industrije MI99 iz Gradačca.


- Saradnja sa Konzumom je jako uspješna priča o podršci domaćoj proizvodnji, a rezultat su kvalitetni domaći proizvodi i bogatija ponuda čiji značaj itekako cijene naši potrošači. Značajno iskustvo u proizvodnji evropskih robnih marki je dokaz kvaliteta Mladegs Paka, a taj kvalitet je prepoznao i trgovački lanac Konzum - izjavio je Mladen Pratljačić, menadžer za robne marke Mladegs Pak iz Prnjavora.


- Naše dugogodišnje iskustvo u proizvodnji sirupa, koje datira još od 1995. godine, upotpunjeno je suradnjom s Konzumom na proizvodnji sirupa trgovačke marke Frutti. Navedeno predstavlja odličan primjer podrške domaćoj proizvodnji od strane Konzuma na način da smo, svojim dugogodišnjim iskustvom, dobili priliku te u konačnici stekli povjerenje u pogledu saradnje na proizvodnji i razvoju proizvoda njihove trgovačke marke - izjavio je Josip Bilić, većinski vlasnik i direktor kompanije Bivis iz Livna.


Podsjećamo, u sklopu aktuelne inicijative podrške domaćoj proizvodnji Konzum će u toku ove godine otkupiti više od  6 miliona litara domaćeg mlijeka i više od 4 miliona litara mliječnih prerađevina iz domaće proizvodnje, te više od 10.000 tona voća i povrća od domaćih poljoprivrednih proizvođača. Dodatno, asortiman Konzuma je proširen za više od 1.000 novih domaćih proizvoda u kategorijama pakirane hrane, a zastupljenost domaćih neprehrambenih proizvoda sada je veća od 35% u kategorijama sredstava za pranje, čišćenje i ličnu higijenu. Značajni rezultati napravljeni su i u kategoriji mesnih prerađevina gdje je sada zastupljenost domaćih proizvoda veća od čak 55%.

 
Promotivni sadržaj


(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 7

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još