ProCredit Bank BiH je jedina njemačka banka u BiH i već niz godina ulaže vrijeme, znanje i resurse u razvoj digitalnog poslovanja. Njen direktor Odjela za poslove sa fizičkim licima, Enes Mešić je u intervjuu govorio kako je ovaj način poslovanja omogućio da se u novonastaloj situaciji pandemije klijentima pruži adekvatna i kvalitetna usluga putem nove aplikacije za mobilno bankarstvo.
Prema vama, koji su glavni izazovi pandemije i postoje li konkretna rješenja kada je bankarski sektor u pitanju?
Dvije stvari u vezi sa pandemijom su sigurne: prva, u posljednjih nekoliko mjeseci svi smo se morali prilagoditi novim okolnostima života na fizičkoj distanci. Drugo, činjenica je da će takozvano novo normalno ostati naša svakodnevnica kako bismo, poštujući mjere, preventivno djelovali. Iako je većina nas ostala izolirana u našim domovima, to nije značilo da su računi, režije i ostale obaveze prestale dolaziti u naše sandučiće. Naravno da svi želimo biti odgovorni prema našim finansijama kroz plaćanje mjesečnih obaveza i kontrolu naših sredstava, a u isto vrijeme biti odgovorni prema zajednici, što nije uvijek lako postići. Mi u ProCredit Bank smatramo da za to idealno rješenje leži u kvalitetnoj mobilnoj aplikaciji.
Kako ocijeniti da li je aplikacija za mobilno bankarstvo kvalitetna?
Sva istraživanja upućuju na to da klijenti kvalitet ocjenjuju prema tri glavna kriterija.
Prvi je da sve mora biti jasno, razumljivo i jednostavno. Svima, “na prvu“, mora biti jasno koliko novca imaju na raspolaganju na kartici, a koliko na štednji, gdje trebaju „kliknuti“ da bi platili račun ili poslali nekome novac. Ove osnovne opcije moraju uvijek biti u funkciji, bez izuzetka i bez grešaka.
Drugi važan kriterij je da plaćanja računa i slanje novca mora biti jeftino, a u idealnom slučaju i besplatno. Napredak u tehnologiji omogućio je bankama da više ne moraju imati uposlenike koji ručno provode naloge za plaćanje klijenata. U modernim bankama, većina plaćanja se provodi automatski, putem računara. Preostali troškovi koje banka ima, npr. prema državi, su minimalni. Iz tog razloga, troškovi koje klijenti banaka imaju trebaju biti ili minimalni ili, u idealnim slučajevima, ne trebaju postojati.
I na kraju, sigurnost mora biti na visokom nivou. Novac koji imamo u banci mora uvijek biti siguran. Iz tog razloga, aplikacije koje daju mogućnost da onemogućimo kartično internet plaćanje ili ga ograničimo iznosom, ako to ne koristimo, da smanjimo ili povećamo limite kartica za podizanja novca na bankomatima ili da zaključamo karticu, predstavljaju zlatni standard u modernom bankarstvu.
ProCredit Bank je nedavno predstavila novu aplikaciju za mobilno bankarstvo. Po čemu je ona jedinstvena?
Jedinstvena je zato što ispunjava sve gore navedene kriterije. Aplikacija je jednostavna i moderna, a plaćanja računa, slanje novca i konverzije su potpuno besplatne. Svaki klijent ima mogućnost potpunog upravljanja svojom karticom. I ono što je najvažnije, na aplikaciji smo radili zajedno sa našim klijentima, osluškujući njihove stvarne potrebe.
Osim funkcionalnosti koje ste nabrojali, šta još nudi nova mobilna aplikacija?
ProCredit Bank je svojim klijentima omogućila punu samostalnost kada je u pitanju upravljanje limitima po kartici putem mobilnog bankarstva. Sa željom da naši klijenti budu što samostalniji pri definiranju vlastitih limita po kartici, ovu jedinstvenu funkcionalnost na tržištu, uključili smo i u novu mobilnu aplikaciju. To znači da klijent jednostavnim putem može samostalno upravljati limitima putem mobilne aplikacije, koja je u potpunosti jednostavna, na način da mijenja limit za podizanje na bankomatu, internet plaćanje ili POS transakciju. Uz to se klijentima nudi mogućnost podešavanja broja dnevnih transakcija, kao i podešavanje limita za isplatu gotovine na bankomatu.
Sigurnost ste spomenuli kao treći kriterij za ocjenu kvalitete…
Upravo tako. U segmentu dodatne zaštite, nova mobilna aplikacija nudi mogućnost blokiranja i odblokirana kartice putem mobilnog bankarstva. Ovom dodatnom funkcionalnosti klijentima omogućavamo sigurnost u slučaju da na bilo koji način ostanu bez kartice. Tako će oni u svakom trenutku svoju karticu moći blokirati putem aplikacije mobilnog bankarstva i zaštititi je od zloupotrebe. Stava smo da novac naših klijenata u banci uvijek mora biti siguran, a sigurnosne mjere moraju biti savremene i na visokom nivou.
Promotivni sadržaj
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!