Svjesna izazova s kojima se susreću svi klijenti u situaciji koja je uzrokovana pandemijom COVID-19, Raiffeisen banka je za svoje klijente omogućila različite olakšice. Naime, pored činjenice da sve naše klijente koji su pogođeni novonastalom situacijom nastojimo podržati putem moratorija kako bismo im ublažili finansijski pritisak, banka je također donijela odluku da izvrši povrat više naplaćene naknade za usluge vođenja računa i paketa računa za pravna lica, te da zadrži dosadašnje cijene navedenih usluga.
Klijenti su prethodno, putem mjesečnog izvoda, bili informisani o promjeni tarifa naknada u visini mjesečne naknade za vođenje računa i naknade za pakete računa za mala i srednja preduzeća (SME) sa početkom primjene od 31.03.2020. godine. U ovom slučaju, riječ je bila isključivo o poslovnoj odluci koja je donešena u januaru 2020. godine nakon što su predstavljeni novi paketi računa za SME i koja je klijentima komunicirana prije novonastale situacije.
Želimo također istaći da Raiffeisen banka nije nikada koristila vanredne situacije za povećanje naknada svojih usluga. Ulažemo maksimalne napore kako bismo klijentima olakšali poslovanje sa Bankom što je više moguće. U vremenu neizvjesnosti u kojem se nalazimo svako u svom segmentu daje maksimum da prevaziđe ovaj period, te ni Raiffeisen banka nije izuzetak.
Također, obzirom da slijedimo princip transparentne i otvorene komunikacije, aktuelne vijesti o aktivnostima koje poduzimamo u ovom periodu možete pogledati na našoj web stranici putem linka - saopšteno je iz Raiffeisen banke.
Promotivni sadržaj
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook