Skandal potresa veliku medijsku kuću

Novinarka BBC-a traži odštetu od milion dolara: 'Plaćena sam 85 posto manje od muškog kolege'! BBC: 'Ali on ponekad nosi šešir'

Ekran03.01.20, 11:18h

Novinarka BBC-a traži odštetu od milion dolara: 'Plaćena sam 85 posto manje od muškog kolege'! BBC: 'Ali on ponekad nosi šešir'
Novinarka Ahmed od BBC-a traži gotovo milion dolara tvrdeći da su joj to dužni isplatiti jer je za svoju emisiju Newswatch bila plaćena 580 dolara po epizodi, a njen kolega Jeremy Vine je istovremeno bio plaćen 4.000 dolara po epizodi za svoju emisiju Point of View

 

Poznata britanska medijska kuća BBC našla se usred skandala nakon što ih je njihova novinarka Samira Ahmed optužila za diskriminaciju. Tvrdi da prima 85 posto manju plaću, za isti posao, od svojih muških kolega, piše The Guardian.

 

Njezina tužba za rodnu diskriminaciju završila je na sudu u Velikoj Britaniji prije dva mjeseca, a najmanje stotinu novinarki BBC-a krenulo je njezinim stopama i planiraju se s platnom politikom BBC-a obračunati na sudu. Britanski mediji to su predstavili kao potencijalno najvažniji pravni slučaj rodne diskriminacije do sada. Prema najnovijim informacija, nacionalna medijska kuća BBC, u strahu da će procuriti još jezivih detalja o njihovom internom korporativnom ponašanju, novinarke sada nagovora na nagodbu.

 

- Potrošili su ogromne količine novaca ne bi li žene uvjerili da nemaju nikakve osnove za tužbu, ali sada prilaze tim istim ženama i nude novac da se cijela situacija zataška – ispričala je jedna uposlenica BBC-a za Guardian.

 

Novinarka Ahmed od BBC-a traži gotovo milion dolara tvrdeći da su joj to dužni isplatiti jer je za svoju emisiju Newswatch bila plaćena 580 dolara po epizodi, a njen kolega Jeremy Vine je istovremeno bio plaćen 4.000 dolara po epizodi za svoju emisiju Point of View. Obje su emisije kratkog formata i imaju otprilike isto trajanje.

 

U svojoj odbrani, BBC je tvrdio da emisija Newswatch privlači manje gledatelja i da je drugačija od Point of View koja je zabavni program. Također, navode da je Vine drugačiji tip voditelja, odnosno da je on “opušteni tip” koji se u emisiji često maskira, a jednom je prilikom nosio i šešir.

 

Prema pisanju Guardiana, posebno su neugodni detalji koji se tiču Vineovih pregovora oko plaće, koju je na koncu dogurao, uz pomoć svojeg agenta, na milion dolara godišnje. Istovremeno, tvrdi Ahmed, njoj su izvršni direktori na pregovorima oko plaće rekli da kod njih “ne vrijedi pravilo jednake plaće”. BBC je to poslije demantirao.

 

Glasnogovornik BBC-a rekao je da je korporacija tokom posljednjih godina napravila značajne promjene u plaćanju i ocjenjivanju radnika, a to je rezultiralo velikim brojem upita o plati. Ti su se upiti, kažu, "uglavnom rješavali unutar kuće", iako je "mali postotak završio na sudu ".

 

„Naš pristup se nije promijenio. Nastavljamo sarađivati s našim djelatnicima i rješavati sporove tamo gdje je to moguće i prikladno. Međutim, čvrsto ćemo braniti svoj položaj pred sudom ako je potrebno. "

 

(Novac.hr, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)

 

 



Komentari - Ukupno 5

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!