Na kraju još jedne uspješne poslovne godine, predsjednik Uprave Raiffeisen banke Karlheinz Dobnigg sumira rezultate proteklih 12 mjeseci te najavljuje nove usluge koje će biti ponuđene klijentima u godini koja slijedi.
Gospodine Dobnigg, bliži se kraj još jedne poslovne godine. Možete li se kratko osvrnuti šta je ona značila za Raiffeisen banku?
I ove godine smo aktivno radili na ostvarenju našeg cilja da idemo u korak sa svjetskim trendovima, da ponudimo nove prilagođene usluge, te da poslovanje s Raiffeisenom ne bude samo brzo i jednostavno, već i da zahtijeva ulaganje minimalnog napora klijenata. Stoga s ponosom mogu istaći da smo zadovoljni rezultatima koje je naš stručni i iskusni tim uposlenika ostvario. Razmišljamo unaprijed kako bismo se spremno suočili s promjenama u digitalnom svijetu. Prilagođavamo se potrebama klijenata i nudimo im rješenja za poslovanje s bankom koja olakšavaju pristup bankarskim uslugama. Naš napor i posvećenost, uvođenje novih usluga i proizvoda kao i podizanje kvaliteta usluge prema klijentima su rezultirali nagradom „Najbolja banka u BiH“ koju su nam dodijelila četiri renomirana međunarodna magazina - EMEA Finance, Global Finance, Euromoney i The Banker.
Govoreći o savremenim uslugama koje nudite klijentima, možete li neku od njih posebno izdvojiti?
U nastojanju da poboljšamo korisničko iskustvo u proteklom periodu smo na osnovu informacija koje smo dobili od naših klijenata razvili novu aplikaciju Raiffeisen Mobilno Bankarstvo koja predstavlja premosnicu fizičke ograničenosti mreže poslovnica. Nova aplikacija donosi niz dodatnih funkcionalnosti koje olakšavaju svakodnevno vršenje finansijskih transakcija. Tako je za njene korisnike pregled naloga jednostavniji, a imaju i mogućnost slanja potvrde plaćanja putem različitih kanala. Na primjer, dokaz o uplati klijenti mogu automatski „spakovati“ u PDF format i direktno poslati na e-mail. Također, RMB aplikacija nudi maksimalnu sigurnost primjenom najsavremenijih tehnologija, a prijava je moguća putem PIN broja ili biometrijskih podataka, odnosno otiska prsta ili prepoznavanja lica.
Nedavno ste sa poslovnim partnerima potpisali ugovor o osnivanju jedne nove kompanije. Koja je njena djelatnost?
Zajedno sa našim poslovnim partnerima, BH Telecomom te kompanijama Comtrade i QSS, Raiffeisen banka je razvila jedinstvenu OPA platformu za plaćanje na ovom tržištu. Aplikacija OPA korisnicima pruža potpuno novo iskustvo plaćanja kod registrovanih OPA trgovaca korištenjem samo mobilnog telefona odnosno skeniranjem QR koda, zatim slanje i primanje novca bez unosa broja računa, plaćanje režijskih računa, te prepaid dopunu. Pristup aplikaciji je omogućen korisnicima jedne od mobilnih mreža u BiH i tekućeg računa u Raiffeisen banci. Posebno želim istaći da je registracija i korištenje ove aplikacije bez naknade za fizička lica.
Ne samo da pratite trendove vezano za proizvode i usluge, nego i kada je riječ o oglašavanju i komuniciranju s javnostima. Šta možete istaći iz proteklog perioda?
Posebno smo ponosni što smo počeli saradnju s bh. reprezentativcem Miralemom Pjanićem koji će u naredne tri godine biti ambasador Raiffeisen brenda. Vrijednosti za koje se Banka zalaže su ujedno i osobine koje karakterišu našeg ambasadora što objašnjava zašto smo odabrali baš g. Pjanića.
Vjerujem da će ova saradnja dodatno doprinijeti da klijenti lakše razumiju i prihvate naše proizvode i usluge. Već sada klijenti na našem zvaničnom YouTube kanalu te našim društvenim mrežama mogu pogledati spotove za uslugu online apliciranje, te za beskontaktnu narukvicu, a njihov glavni akter je upravo Miralem Pjanić. Napomenuo bih i da smo prva banka na ovom tržištu koja je uvela beskontaktnu narukvicu kao način plaćanja na POS uređajima u trgovinama.
Iako pratite trendove digitalizacije i Raiffeisen poslovna mreža je zaista rasprostranjena. U osvrtu na proteklu godinu, koji biste potez izdvojili?
Fokusirani smo na pružanje brzih i fleksibilnih usluga kako kroz digitalne kanale tako i kroz modernu mrežu poslovnica prilagođenu potrebama klijenata. Stoga smo ponosni što smo polovinom godine svečano otvorili poslovnicu u sarajevskom naselju Ciglane koja osigurava savremen bankarski ambijent za saradnju sa klijentima. Naša mreža u Bosni i Heregovini trenutno broji 100 poslovnica i 280 bankomata. Otvaranje jubilarne Raiffeisen poslovnice potvrđuje naše nastojanje da klijentima olakšamo pristup našim uslugama ali i da dodatno osnažimo naše prisustvo na ovom tržištu.
Kao članica međunarodne bankarske grupacije imate obavezu održivo poslovati. Koje su vaše aktivnosti i obaveze?
Činjenicu da se od kompanija traži da budu društveno odgovorne je nešto što prihvatamo s velikim odobravanjem. Implementacija Raiffeisen strategije održivosti za nas predstavlja izazov obzirom da se pri realizaciji naših poslovnih aktivnosti suočavamo s nizom ekonomskih i društvenih uticaja. Važno nam je šta naše interesne grupe očekuju od nas, a pored toga želimo znati koje standarde moramo ispoštovati da bismo dugoročno bili uspješni i profitabilni.
Naša strategija održivosti se zasniva na tri stuba. Prvi nam nalaže da se prilagođavamo trendovima na bankarskom tržištu, te da budemo odgovorni kroz naše poslovanje, procese i proizvode. Kako bismo bili fer partner prema svim našim stakeholderima trudimo se razumijeti njihova očekivanja te uspostaviti otvoren i konstruktivan odnos što je ujedno i drugi stub ove strategije. Treći stub nam nalaže da budemo uključeni građanin u društvena pitanja, stoga pružamo podršku organizacijama čije su aktivnosti usmjerene na najosjetljivije segmente društva.
Svake godine smo u obavezi našoj matičnoj kući u Beču dostaviti detaljan izvještaj o našim aktivnostima u ovom segmentu. Na osnovu objedinjenih podataka Raiffeisen Bank International objavljuje iscrpan izvještaj o održivim aktivnostima svih mrežnih banaka.
Ujedno ste izuzetno odgovorni i prema uposlenicima. Šta možete istaći u ovom kontekstu?
Unutar našeg kolektiva međusobno se podržavamo i stvaramo atmosferu u kojoj poštujemo jedni druge. Uspjeh koji postižemo rezultat je saradnje između kolega, partnera i klijenata. Naši rezultati dokazuju da čak i mali napredak ostvaren svakog dana vodi ka velikim rezultatima. Stoga smo proaktivni i koncentrišemo se na mogućnosti.
U našem poslovanju kontinurano nastojimo biti inovativni, a u tome nam svesrdno pomažu znatiželja i učenje. Učimo iz iskustva, dijeljenjem znanja, a ujedno smatramo da uvijek možemo naučiti našto iz neuspjeha. Također, naši postupci su odgovorni i uvijek mislimo na njihove posljedice.
Dodatno, kako bismo ostali konkurentni u današnjem promjenjivom okruženju usvojili smo koncept adaptivne organizacije. Na ovaj način možemo biti sigurni da radimo prave stvari, na pravi način i u pravom trenutku. Cilj adaptivnog pristupa je isporučiti veću vrijednost za klijente uz jačanje saradnje među zaposlenicima. Na bazi vrijednosti adaptivne organizacije formirali smo prve agilne timove čiji je cilj da istinski razumiju potrebe klijenata te da na osnovu povratne informacije od klijenata ponude prilagođenu i vrhunsku uslugu. Na ovaj način uposlenici Banke koji su kreativni i vole izazove imaju priliku da uče i usavršavaju se radeći u timovima koji su nosioci promjena.
Promotivni sadržaj
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook