Danas će u sjedištu JP Autoceste FBiH biti upriličeno potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2, Tunel Ivan.
Tunel Ivan dio je autoceste na dionici Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2. Ovaj tunel je dvocijevni sa po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo. Ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1721 m, dok je lijeva tunelska cijev duga 1761 m i bit će pozicionirane ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17. Tunel je projektiran da se izvodi po Novoj Austrijskoj Tunelskoj Metodi (NATM). Po izlasku iz tunela trasa autoceste se privremenom prometnicom spaja sa magistralnom cestom M-17, koja označava kraj ove dionice.
Predviđeni rok izgradnje je 30 mjeseci.
JP Autoceste objavile su i Poziv za dostavu ponuda za izgradnju autoceste na Koridoru Vc, dionica Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – ulaz u tunel Ivan, LOT 1.
Dužina poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 4,9 km. Značajniji objekti na navedenoj poddionici su most Raštelica 1 dužine 518 metara i most Raštelica 2 dužine 609 metara. Na poddionici su planirana i dva odmarališta u mjestu Raštelica. Gradnja ove poddionice bit će financirana iz sredstava Europske investicijske banke (EIB) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,7 milijuna eura.
(DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!