Zajednički projekt BiH, Srbije i Turske

Sada i zvanično: Počela gradnja autoputa Beograd-Sarajevo

Front08.10.19, 18:04h

Sada i zvanično: Počela gradnja autoputa Beograd-Sarajevo
Ministrica građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović izjavila je ranije da je za autoput Beograd-Sarajevo između Srbije i BiH važno što će postojati zajednički granični prelazi

 

Polaganjem kamena-temeljca u Sremskoj Rači ozvaničen je početak izgradnje autoputa Beograd-Sarajevo, pišu Nezavisne.

 

Temeljac su simbolično postavilo predsjednici Srbije Aleksandar Vučić i Turske Redžep Tajip Erdoan, te članovi Predsjedništva BiH Milorad Dodik, Željko Komšić i Šefik Džaferović.

 

Autoput će se graditi kao prsten u dva pravca Kuzmin-Sremska Rača /granica sa BiH/-Bijeljina, te Požega-Kotroman /granica sa BiH/-Višegrad.

 

Početak izgradnje autoputa Beograd-Sarajevo svečano je ozvaničen 10 mjeseci od potpisivanja komercijalnog ugovora za izradu planova detaljne regulacije, projektovanje i izgradnju dionica saobraćajnice, u koju će biti uloženo 250 miliona evra.

 

Prema podacima Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije, ovaj auto-put gradiće se u dva pravca Bijeljina-Sremska Rača /granica sa BiH/-Kuzmin dužine oko 18 kilometara i Požega-Kotroman /granica sa BiH/ dužine oko 60 kilometara.

 

Za pripremu planske, projektne i tehničke dokumentacije i izvođenje radova na dionici Sremska Rača-Kuzmin predviđeno je 225 miliona evra, a za za dionicu Požega-Kotroman 25 miliona evra. Projekat će se finansirati iz zajma turske Eksim banke i budžeta Srbije.

 

Pripremni radovi na izgradnji mosta na Savi u Sremskoj Rači, na dionici autoputa Kuzmin-Sremska Rača, počeli su krajem avgusta. Dionica je projektovana kao klasičan autoputni profil sa dvije vozne i jednom zaustavnom trakom za svaki smijer vožnje i srednjim razdjelnim pojasom, za brzinu od 130 kilometara na čas.

 

Prema podacima "Puteva Srbije", ukupna dužina mosta preko Save kod Sremske Rače iznosiće 1.310 metara, a most će se sastojati od prilaznih betonskih konstrukcija na lijevoj i desnoj obali, dužine 530 i 450 metara, i čelične konstrukcije nad rijekom dužine 330 metara.

 

Dionica autoputa od Kuzmina do Sremske Rače projektuje se kao dio budućeg autoputnog pravca prema Bijeljini.

 

Dionica autoputa Požega-Užice-Kotroman /granica sa BiH/ sa Koridorom 11 povezuje se u Požegi, a od Požege preko Moravskog koridora se povezuje u Pojatama sa Koridorom 10.

 

Ministrica građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović izjavila je ranije da je za autoput Beograd-Sarajevo između Srbije i BiH važno što će postojati zajednički granični prelazi.

 

Dionica Sremska Rača-Kuzmin biće završena za dvije i po godine zbog mosta koji se gradi i koji je najzahtjevniji dio te dionice, a krajem sljedeće godine očekuje se završetak projektne dokumentacije za dionicu Požega-Kotroman.

 

To znači da krajem 2020, odnosno realnije početkom 2021. godine počinju radovi i na tom drugom prstenu auto-puta Srbija-BiH.

 

(DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/dg)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 38

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još