VIDEO/ HRVATSKA GRADI, BIH ŠUTI

Pelješki most već izronio iz mora: Blizu gradilišta jako osiguranje, ulaz blokiran, niko ne smije prići!

Front29.09.19, 20:20h

Pelješki most već izronio iz mora: Blizu gradilišta jako osiguranje, ulaz blokiran, niko ne smije prići!
Oko 400 radnika kineske firme "China road and Bridge corporation" smješteno je u naselju Brijesta na Pelješcu. Svakodnevno rade, čak i noću

 

 


Više od deceniju traje "nadmudrivanje" vlasti Bosne i Hercegovine i susjedne Hrvatske kada je u pitanju izgradnja Pelješkog mosta. I dok je u našoj zemlji glavna tema formiranje vlasti, Vlada Hrvatske ubrzano realizira, kako ga nazivaju, najveći projekt u modernoj historiji zemlje, jer će most povezati njen teritorij. 


Otvoreno more


Predsjedništvo BiH je podijeljeno po pitanju Pelješkog mosta. Predsjedavajući Željko Komšic i član Predsjedništva Šefik Džaferović smatraju da gradnjom Pelješkog mosta, Hrvatska direktno krši prvo BiH na izlaz na otvoreno more, i zahtijevaju od Pravobranilaštva pokretanje pravne procedure zaštite interesa BiH pred Međunarodnim sudom za pravo mora u Hamburgu.  


To bi pretpostavljalo i zaustavljanje izgradnje Pelješkog mosta dok se ne riješi pitanje morske granice BiH s Hrvatskom i utvrdivanje koridora za slobodan pristup otvorenom moru. Zahtjev, međutim, do Pravobranilaštva nikada nije stigao, budući da u ovom sazivu Predsjedništva ne postoji zvaničan stav o Pelješkom mostu.


Za to vrijeme, izgradnja mosta napreduje iz dana u dan. U to se uvjerila i ekipa Dnevnog avaza koja je obišla radove na Pelješcu.

 


Oko 400 radnika kineske firme "China road and Bridge corporation" smješteno je u naselju Brijesta na Pelješcu. Svakodnevno rade, čak i noću, u što se uvjerila i ekipa Avaza.


Odmah što je primjetno u blizini gradilišta jeste jako osiguranje. Ulaz je blokiran daleko od glavnog dijela gradilišta. Iz osiguranja su nam kazali da su se radovi intenzivirali te da nikome nije dozvoljeno ući u glavni dio gradilšta. Za to vrijeme Nekoliko velikih kamiona je prodefiliralo pored nas, dok smo mi bezuspješno pokušavali uvjeriti osiguranje da nas puste na samo gradilište. Za to vrijeme, kamioni s betonom i čelikom konstatno ulaze i izlaze s gradilišta.


Prije roka


S druge strane obale, s Kleka vide se brodovi pomoću kojih Kinezi rade, a na samom gradilištu je angažirano nekoliko plovnih dizalica, koje služe za prijevoz elemenata konstrukcije.


Do izjava nadležnih, odnosno kineskih inžinjera nemoguće je doći, ali ipak saznajemo da trenutno betoniraju stupna mjesta. Ponovljeno nam je da bi projekt trebao biti završen prije predviđenog roka.


Most širok 21 metar


Inače, Pelješki most bi prema tehničkim podacima trebao biti dug ukupno 2.404 metra. Visina mosta će iznositi 55 metara, a širina 21.  

 

(Avaz/DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 14

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još