Najlakše se pokvari želudac koji se puni lakomošću, govorili su stari i ne znajući koliko će se ta narodna mudrost potvrditi i pokazati točnom na turističkom ljetu 2019. godine.
Ako se po nečemu ova godina za sve one koji se bave turističkim uslugama bude pamtila, onda to neće biti njezin uspjeh ili neuspjeh, jer on je uvijek vrlo relativan i ovisan o tome tko ga predstavlja i s kojim namjerama. Turistička 2019., već sada je više nego jasno, pamtit će se po razočarenju onih koji su se polakomili želeći od turizma samo brzu zaradu, pa su u ovogodišnji posao ušli potpuno nespremni, s čudnovatim kalkulacijama o profitu, a bez osnovnih predznanja o tome što ih čeka na osjetljivom i hirovitom međunarodnom i domaćem tržištu.
A čekala ih je nesmiljena konkurencija ponude u kojoj se nisu uspjeli nametnuti ni kvalitetom ni cijenom. I zato su ostali bez očekivanog prometa i zarade. I trebamo li zato svi u Hrvatskoj biti nesretni?!
Naravno da ne trebamo, iako nam se stalno nameće taj osjećaj. Jer da je bilo obrnuto i da su naši domišljati i poduzetni investitori zaradili onoliko koliko su planirali i koliko su nekoliko posljednjih godina doista i spremali u svoje džepove, nitko se ne bi pohvalio zaradom i plaćenim porezom, piše Slobodna Dalmacija.
Ostatak teksta čitajte ovdje
(DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 23
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!