Podstaknuti razmišljanjima o poslovnoj klimi našeg okruženja, u Sarajevu je otvoren GO Office sa ciljem da korisnicima ponudi mjesto gdje će mali, mikro i srednji privredni subjekti moći realizovati svoje poslovne ideje.
- GO Office posluje po konceptu one-stop-shop-a i coworking-a, što znači znatno niže ulazne troškove, koji su za poslovanje novih kompanija obično demotivirajući faktor, a uslijed kojih se vrlo često poduzetnici sa izuzetnim idejama, umjesto razvoja vlastitog biznisa, odlučuju za opciju zaposlenja kod drugih ili rad u inostranstvu - pojašnjavaju iz ove kompanije.
U office-u se redovno održavaju radionice i savjetovanje na temu osnivanja, postavljanja temelja i rukovođenja uspješnim biznisom, te se na taj način doprinosi podsticaju na vlastiti razvoj, učenje i povezivanje sa drugim korisnicima.
- Koncept poslovanja razvio se iz ideje da troškove minimiziramo i angažujemo svoje dugogodišnje profesionalno znanje u funkciju razvoja poslovanja kolega, sugrađana, poslovnih ljudi koji su spremni suočiti se sa izazovima pokretanja biznisa - navode iz GO Office-a.
Šta je koncept one-stop-shop?
Koncept one-stop-shop-a podrazumijeva da Office vodi proceduru osnivanja, na poslovnoj adresi, priprema pravno ekonomske i interne akte društva, rukovodi procesima administracije, finansija, pripreme i obrade dokumentacije, pregovora sa bankama, razvija biznis plan i marketing strategiju, te vodi računovodstvene poslove za korisnike. Prema rezultatima poslovanja, za korisnike, ovakav sistem podrške znači trostruku uštedu u početnim troškovima, što za početak poslovanja kompanije često znači opstanak - pojašnjavaju iz GO Office-a.
Šta su njegove prednosti?
Prednosti ovog koncepta poslovanja pored značajne uštede su povezivanje sa drugim partnerima, centralizovan sistem podrške, online komunikacija i pristup informacijama, evidencijama i dokumentaciji, kao i kontinuirana profesionalna podrška tima sa dugogodišnjim iskustvom. Prednost koncepta je također fleksibilnost u periodu pristupa i periodu korištenja usluga, koji ovisno o potrebama korisnika uobičajeno traje od šest mjeseci do tri godine.
Ova fleksibilnost podrazumijeva da svaki od korisnika u zavisnosti od vlastitih potreba fleksibilno upravlja sa paketom usluga koje GO Office nudi, uz mogućnost nastavka saradnje u potrebnom obimu.
- Ciljevi unapređenja preduzetničke klime odnose se na sve kategorije našeg društva, tako da GO Office kontinuirano učestvuje u realizaciji aktivnosti za podsticanje ženskog poduzetništva i poduzetništva mladih ljudi, a iz potrebe da ih se motivira i podsjeti na proaktivan angažman u svojoj zajednici, a koji uvijek rezultira pozitivnom promjenom - naglašava se u ovoj kompaniji, a o svemu tome više informacija možete saznati na www.gooffice.ba.
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!