'Vlaga u kupatilu, vlaga u kuhinji, vlaga u konstrukciji...'

Kako su splitski iznajmljivači otkrili da ih gosti pokušavaju izreketariti: Status na Facebooku razotkrio podmukli plan

Hronika12.06.19, 18:01h

Kako su splitski iznajmljivači otkrili da ih gosti pokušavaju izreketariti: Status na Facebooku razotkrio podmukli plan
Dan odlaska gostiju bio je vjerovatno najsretniji dan ove godine u životu iznajmljivača

 

Još malo pa bi Hrvati mogli izdati i knjigu "Prijevare - kako ljetovati kod privatnih iznajmljivača za što manje novaca".

 

Najnovija priča stiže iz Splita gdje su dva iznajmljivača sasvim slučajno shvatila kako su ih gosti pokušali ucijeniti i izvući novac za vrijeme boravka u njihovim apartmanima, piše Slobodna Dalmacija.

 

Priča ide ovako: dvije grupe turista stižu u dva apartmana u Splitu. Od prvog dana boravka stalno su stizale poruke iznajmljivačima da nešto ne valja u apartmanima, a najviše su se i jedni i drugi gosti žalili na vlagu u oba apartmana (apartmani su međusobno udaljeni nekoliko kilometara).

 

Vlaga u kupatilu, vlaga u kuhinji, vlaga u konstrukciji, vlaga ovdje, vlaga ondje. Stalno su se slale poruke, iznajmljivači su već drugoga dana bili izluđeni.

 

 

Onda su se počeli tražiti i novci natrag, spominjalo se kako im je lani iznajmljivač u Dubrovniku na kraju platio i boravak u hotelu jer ni tamo nisu mogli od vlage izdržati, spominjali su se roditelji koji su doktori i koji su tu negdje u Splitu te da i roditelji tvrde da je vlaga i svašta nešto u konstrukciji zgrade što izaziva alergije.

 

Gosti ne žele izići iz apartmana iako im je ponuđeno da će im se vratiti novac za noći koje nisu iskorištene te da pronađu negdje drugdje smještaj gdje im više odgovara, gosti nemaju nikakav dokaz da je problem u zgradama, a i dalje samo traže novac.

 

Sezona tek počela, apartmani s odličnim ocjenama, a apartmani navodno neupotrebljivi po riječima gostiju - noćna mora svakog iznajmljivača.

 

Dan odlaska gostiju bio je vjerovatno najsretniji dan ove godine u životu iznajmljivača.

 

I onda jedan status na Facebooku otkrije dva ista slučaja u istom gradu, u dva ista termina, gosti istog prezimena, žalba na istu stvar i tek razliku od 10 eura: jedni su tražili povratak 150 eura a drugi 160 eura.

 

Da je bio tek jedan slučaj, možda bi na kraju iznajmljivači i popustili iako nisu imali niti jedan razlog za to, ali dva ista slučaja samo su potvrda prevare koja je očito dogovorena i prije slijetanja u Hrvatsku.

 

Gosti, ili ih je bolje nazvati riječju prevaranti, novac dobiti neće, a iznajmljivači nastavljaju sezonu sa strahom što će sve još doživjeti do kraja, piše Slobodna Dalmacija.

 

(DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 6

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još