Početkom godine Konzum je započeo projekat intenzivnog ulaganja u unapređenje maloprodajne mreže, koja broji više od 160 prodavnica širom Bosne i Hercegovine. Do sada je završeno preuređenje više od 20 Konzum prodavnica, a u naredna dva mjeseca bit će preuređeno još 20 objekata.
Cilj je osvježiti i renovirati prodajne prostore, presložiti asortiman i dodatno ga prilagoditi potrebama kupaca shodno različitim lokalnim navikama, te adekvatno pozicionirati nove proizvode koje Konzum u posljednje vrijeme učestalo uvodi na svoje police, a sve u skladu sa potražnjom kupaca.
- Napravili smo detaljne analize pojedinačno svih naših objekata te prema raspoloživim sredstvima započeli niz renoviranja kako bismo kupcima dodatno poboljšali ugodnost kupovine. Značajna unapređenja smo napravili u prodavnicama u Tomislavgradu, Stocu, Novom Gradu i u nekoliko manjih objekata u Sarajevu. Uporedo smo nastojali odgovoriti na zahtjeve naših kupaca i u pogledu prilagođavanja asortimana, bolje izloženosti proizvoda na akciji i domaćih proizvoda, a posebno smo željeli učiniti pristupačnim na policama proizvode kojima smo dugotrajno snizili redovne cijene jer za njima vlada velika potražnja – izjavio je Stipan Škoro, direktor Sektora maloprodaje Konzuma.
Projekat unapređenja maloprodajne mreže započeo je odlukom nove Uprave koja je ne čelu Konzuma od septembra prošle godine. Od tada do danas, napravljen je niz značajnih iskoraka koji su rezultirali jačanjem profitabilnosti kompanije. Ojačani su partnerski odnosi sa dobavljačima te vidno poboljšan asortiman sa povećanim fokusom na domaće proizvode, snižene redovne cijene više od 1000 proizvoda, a ulaganje u unapređenje mreže osim preuređenja obuhvatit će i otvaranje novih objekata.
- Intenzivno radimo na pronalaženju novih atraktivnih lokacija i sa zadovoljstvom mogu reći da smo u završnoj fazi priprema za otvorenje pet novih prodavnica. Sa nizom otvorenja ćemo početi u četvrtom mjesecu i vjerujem da će kupci u novootvorenim objektima biti zadovoljni kvalitetnom ponudom i cijenama te se vrlo brzo uvjeriti u značajnu uštedu koju kod nas ostvaruju svaki dan bilo da kupuju na akciji ili uz snižene redovne cijene – dodao je Stipan Škoro.
Konzum je napravio još jedan iskorak te prvi u BiH uveo inovativni vid oglašavanja na prodajnim mjestima. Uz pomoć posebnih „short range“ projektora kupci na izlozima pojedinih Konzum prodavnica mogu vidjeti zanimljive video marketinške sadržaje i dobiti korisne informacije za što bolju kupovinu u Konzumu.
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook