Influencerica i poduzetnica, Chiara Ferragni, postala je prava senzacija modnog svijeta, ali i društvenih mreža.
Tridesetjednogodišnja blogerica trenutno broji više od 16 miliona Instagram pratitelja, a prošle godine sa svojom kompanijom kao i nastupima u raznim kampanjama ostvarila je prihod 30 miliona eura.
Chiara je hobi uspjela pretvoriti u posao. Naime, od svog bloga “The Blonde Salad” uspjela je stvoriti modnu web stranicu gotovo kultnog statusa, a njen ured trenutno se nalazi preko puta najpoznatijeg italijanskog nacionalnog štamparskog tornja “Palazzo dell’Informazionea.”
Kako bi u potpunosti zaokružila modni svijet pokrenula je i novi projekt online radionica ljepote pod nazivom “Beauty Bites”.
Uz to, ove godine postala je izvršna direktorica svih svojih kompanija, pa je proglašena veleposlanikom LVMH nagrade.
Također, ove godine će po prvi prisustvovati i dodjeli Oskara, piše “Financial Times”. Karijeru je započela prije deset godina za vrijeme studija.
U to vrijeme ova uspješna poduzetnica, bila je studentica pravnog fakulteta u Bologni kojeg je napustila tik prije završetka. Naime, zbog uspješne karijere napustila je fakultet iako su joj ostala svega tri ispita.
Kako se njena blogerska karijera razvijala, 2013. godine odlučila je blog prenamijeniti, te u Los Angelesu osnovati kompaniju TBS Crew (The Blonde Salad Crew) u kojoj je zaposlila desetak stručnjaka iz područja mode i lifestylea.
Nedugo nakon toga, stvorila je i svoj zaštitni znak oko koje namiguje, a osnovala je i online trgovinu, Chiara Ferragni Collection e-shop, preko koje prodaje vlastitu kolekciju obuće i ostalih proizvoda.
Njen brand trenutno je sastavni dio ponude u više od 300 maloprodajnih mjesta, od Pariza do New Yorka.
U svoj tim ljudi uključila je i mlađu sestru Valentinu Ferragni, koja trenutno ima nešto više od 2,4 miliona Instagram pratitelja. Njeno bogato iskustvo privuklo je i pažnju akademske zajednice te se njen primjer sada koristi i u analizama poslovnog uspjeha na poznatom Univerzitetu Harvard.
Uz to, 2017. godine osvojila je titulu najutjecajnije svjetske influencerice, a godinu dana ranije ugledni portal Forbes uvrstio ju je na listu uspješnih osoba ispod 30 godina.
Chiaru i njenog supruga, poznatog italijanskog repera Fedeza brojni mediji nazivaju “iLiderima”.
Ova mlada influencerica postala je i muza poznatoj kozmetičkoj kući “Lancome,” zaštitno je lice branda donjeg rublja “Intimissimi,” a može se pohvaliti i sa igračkom Barbie koja je napravljena na njenu sliku i priliku.
(coolstyle.ba, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!