FOTO/ POVRATAK POPULARNIH BRENDOVA

Godinama ih nije bilo na bh. tržištu, sada su opet tu: Zašto su 'nestali' Pepsi, Mirinda, 7UP i Lipton?

Biznis Klub25.01.19, 10:43h

Godinama ih nije bilo na bh. tržištu, sada su opet tu: Zašto su 'nestali' Pepsi, Mirinda, 7UP i Lipton?
Od 2019. godine na tržištu Bosne i Hercegovine svi ovi brendovi vraćaju se pod okrilje kompanije PepsiCo na Zapadnom Balkanu, otvarajući novo poglavlje poslovanja u segmentu napitaka

 

 

U svečanom ambijentu hotela Courtyard by Mariott, kompanija Marbo d.o.o. koja posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo, najavila je je povratak najvećih globalnih brendova u segmentu bezalkoholnih pića - Pepsi, Mirinda, Pepsi Black, 7Up i Lipton – u svoj portfolio.

 

 

Spektakularno organizovanim koktelom koji je okupio veliki broj poznatih zvanica, najavljen je povratak ovih napitaka na tržištu Bosne i Hercegovine.

 
Portfolio kompanije Marbo d.o.o. koje čine omiljene grickalice Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud, ovsene kaše Quaker i brenda Minut Pire, upotpunjen je najpoznatijim svjetskim brendovima bezalkoholnih napitaka, koji se konzumiraju u više od 200 zemalja i regiona svijeta. Zahvaljujući kompaniji Marbo, po istim standardima kao i na najvećim svetskim tržištima, Pepsi, Mirinda, Pepsi Black, 7Up i Lipton biće dostupni i u Bosni i Hercegovini.

 

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom svijeta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2017. godini.
PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.
PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uvjerenjem da je uspijeh naše kompanije neodvojivo povezan sa održivošću svijeta koji nas okružuje.  
Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom svijeta, čime PepsiCo kao uspješna globalna kompanija stvara dugoročnu vrijednost za društvo i akcionare, poručuju iz ove kompanije.
Za više informacija posjetite www.pepsico.rs

- Kao deo multinacionalne kompanije, bićemo u prilici da primjenimo najbolja iskustva, inovacije i prakse sa mnogobrojnih svjetskih tržišta, kako bi brendovi Pepsi, Mirinda, Pepsi Black, 7Up i Lipton imali priliku da postignu dinamičan rast, kakav zaslužuju - istakao je Nenad Miščević, generalni direktor kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana i Baltičke zemlje.

 
Zvanični program kom su prisustvovale brojne poznate zvanice, praćen je je vizuelnim spektaklom u 3D mapping tehnici. Nakon zvaničnog programa, gostu su uživali u hladnim osvežavajućim napicima koji su točeni iz specijalne ledene Pepsi skulpture.


Brend Pepsi je nastao 1898. godine, a značajniji rast doživljava nakon Velike depresije u Sjedinjenim Američkim Državama. Od '50 i '60 godina XX vijeka povezuje se sa najboljim sportskim klubovima i poznatim zvijezdama filmske i muzičke industrije.  


Od 2010. godine brend Pepsi dobija novi vizuelni identitet. Pepsi Black predstavlja dio portfolija gaziranih sokova bez šećera, Mirinda na tržište Bosne i Hercegovine dolazi sa ukusom narandže, dok je 7UP osvježavajuće piće sa ukusom limuna i limete.


Od 2019. godine na tržištu Bosne i Hercegovine svi ovi brendovi vraćaju se pod okrilje kompanije PepsiCo na Zapadnom Balkanu, otvarajući novo poglavlje poslovanja u segmentu napitaka.    

 

 

(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!