U sklopu praznične kampanje, Bingo će organizovati i dobrotvornu akciju u saradnji s udruženjem World Vision pod nazivom „Kad gledamo srcem, darujemo radost djeci“
Najveći trgovački lanac u BiH, Bingo d.o.o, započeo je ovogodišnju prazničnu kampanju pod nazivom "Kad gledamo srcem, biramo dobro".
Za kampanju je snimljen TV spot koji dodatno pojašanjava ono što se ovim sloganom namjerava reći.
- Želimo prenijeti poruku svim našim kupcima da se ne opterećuju brzinom kojom nam se praznici približavaju, da ih ne ponese stres praznične kupovine i da samo budu ono što već jesu, a to je - dobri ljudi - kazala je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga Binga.
U sklopu praznične kampanje, Bingo će organizovati i dobrotvornu akciju u saradnji s udruženjem World Vision pod nazivom „Kad gledamo srcem, darujemo radost djeci“.
Tokom ove akcije, zabavno-edukativna predstava Klovnologija i mnoštvo novogodišnjih paketića, obradovat će 500 djece u 5 bosansko-hercegovačkih gradova: Kalesija, Doboj, Kakanj, Zvornik i Breza.
Riječ je o djeci koja inače nemaju mogućnosti prisustvovati ovako radosnim, zabavnim i edukativnim događajima.
Bingo će, kroz donaciju udruženju World Vision BiH, omogućiti da i ta djeca ove godine osjete prazničnu čaroliju i dobiju razlog za osmijeh.
Darovnoj akciji "Kad gledamo srcem, darujemo radost djeci" svako od nas može doprinijeti tako što će novogodišnji paketić za svoje najbliže kupiti u Bingu.
Promotivni sadržaj
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!