Prvi radovi na Pelješkom mostu počinju u septembru. Na gradilištu su već prisutne mašine, stigli su izvođači i u toku su ispitivanja i pripremni radovi. Stanovnici okolnih mjesta u susjednoj Hrvatskoj ne kriju zadovoljstvo povodom gradnje ovog mosta zahvaljujući kojem očekuju bolju povezanost s ostatkom Hrvatske i manje gužve.
Prve mašine i oprema kineskog konzorcija, s kojih se rade pripremni radovi, stigli su u Brijestu na Pelješcu. Nevrijeme koje je jučer pogodilo ovo mjesto zadalo je muke izvođačima radova koji rade na njihovoj popravci. Mještani kažu takvo nevrijeme ne pamte, prenosi N1.
- Ja sam od 1967. ovdje, ne pamtim takvo nevrijeme. Čamac mi je potonuo, motor i sve živo. Morali su staviti bokobrane, jer da nisu stavili sve bi odletjelo s mosta, jer ovdje zna veliko nevrijeme biti - kaže Nebojša Kovačević, mještanin Komarne.
Dok se šteta ne sanira, radovi ne mogu krenuti, potvrdili su nam izvođači radova, koji su smješteni u Komarnoj, malom mjestu u Hrvatskoj, odakle će početi most, koji će spojiti obalu sa poluotokom Pelješac. Tamošnji stanovnici s nestrpljenjem čekaju njegovu izgradnju.
- Potreban je mome sinu koji živi u Dubrovniku već tri godine, a da ima most tamo ne bi živio, ima veliku kuću ovdje gdje može živjeti. Sedamdeset kilometara nije baš nešto preći autom, ali su dvije granice problem. Ako se izgradi jednim drugim životom ćemo živjeti - smatra Mirjana Šešelj, mještanin Komarne.
U Komarni nema dvojbe. Pelješki most donijet će im, kažu, puno koristi - bolju povezanost s ostatkom Hrvatske i manje gužve.
- Za Komarnu će to značiti zaista mnogo, za Pelješac, sve je ovo oko 20 km bočno, lijevo-desno, za Županiju Dubrovačko-neretvansku, za sve koji prepoznaju ovu situaciju. Ovo je nešto posebno - tvrdi Vujica Martin, mještanin Komarne.
- Koliko god ljudi mislili, i ja sam na početku mislio da budem protiv izgradnje mosta, kao ružno će izgledati, stvarno je potreban. Ja sam ove godine išao više od dvadeset puta na aerodrom u Dubrovnik, nikad ne znam hoću li pet sati prije poći ili kasnije zbog gužvi - dodaje Kovačević.
Rok za završetak gradnje mosta je tri godine. Veliki broj radnika iz Kine, već je stigao. Kako doznajemo smješteni su u Komarnoj, Dubokoj i na otoku Pelješac.
Profit u izgradnji Pelješkog mosta vidjeli su vlasnici nekretnina u okolnim mjestima koji još od šestog mjeseca izdaju smještaj Kinezima.
Vlasnici kuća i apartmana zadovoljno trljaju ruke. A s obzirom na to da se očekuje oko 300 radnika, iz kineskog konzorcija tražili su dozvolu od Hrvatskih šuma za gradnju radničkog, kontejnerskog naselja na ulazu u u Komarnu, u koji bi smjestili određeni broj radnika.
- Smješteni su kod mene u apartmanima, na početku ih je bilo oko 10-ak, sad ih je oko 30. Planira ih još dosta dolaziti, počeli smo čak i neku kinesku hranu kuhati - kaže Ivo Jerković, vlasnik vile Bili.
Prvi konkretni radovi na gradilištu očekuju se krajem septembra, kada će se s broda obaviti 17 probnih bušenja na sedam lokacija stupišta kako bi se u potpunosti odbacila mogućnost bilo kakvog iznenađenja na morskom dnu.
(N1, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/az)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!