BiH kao država nema poslovni avion

Nakon kašnjenja na sastanak sa Angelom Merkel postavlja se pitanje, treba li Predsjedništvu BiH avion?

Hronika10.05.18, 20:50h

Nakon kašnjenja na sastanak sa Angelom Merkel postavlja se pitanje, treba li Predsjedništvu BiH avion?
Omer Kulić pilot je preko 30 godina i doktor nauka iz oblasti avijacije. Prisjeća se davne 1969. kada je prvi poslovni avion u tadašnjoj Jugoslaviji kupio Emerik Blum, osnivač sarajevskog Energoinvesta

 

Sa pola sata kašnjenja, članovi Predsjedništva stigli su u Berlin. Kašnjenje nije bilo uslovljeno lošim vremenskim uslovima, već činjenicom da je otkazan let na presjedanju Minhen-Berlin.

 

U posljednji trenutak osigurane su karte za novi let i sastank koji je kasnio sa najmoćnijom državnicom svijeta Angelom Merkel, prenosi N1.

 

Treba li Predsjedništvu BiH službeni avion?

 

Kada se sve zbroji i oduzme, stručnjaci kažu da nije riječ o luksuzu već naprotiv dugoročnoj uštedi. Službena putovanja zaposlenih u Predsjedništvu Bosne i Hercegovine u posljednje tri godine građane su koštale oko milion KM, u 2017. godini za avio-karte je potrošeno 264.000 KM plus PDV. 

 

Omer Kulić pilot je preko 30 godina i doktor nauka iz oblasti avijacije. Prisjeća se davne 1969. kada je prvi poslovni avion u tadašnjoj Jugoslaviji kupio Emerik Blum, osnivač sarajevskog Energoinvesta. Smatra da je porazno da BiH kao država nema poslovni avion, a imali smo ga u ratu i nakon rata i koristilo ga je Predsjedništvo.

 

“Možemo da gospodina Dodika ne volimo, ali pazite, njemu avion treba, gdje on iz Banja Luke može otići. On baš ne može nigdje otići. Isto tako i u Sarajevu, avion je potreba. Mi smo imali taj poslovni, to je bio Energoinvestov avion. Jer je Energoinvest bio osnivač Air Bosnia i u tome su se članovi Predsjedništva vozili. Sjećam se Alije Izetebegovića, i Živka Radišića oni su putovali, svi ostali članovi često su koristili taj avion", kazao je Kulić.

 

(N1, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/az)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook