Iako ju mnogi smatraju starletom koja po cijele dane fotka selfije, najmlađa sestra iz klana Kardashian - Jenner ima tek 20 godina, a već je vlasnica kozmetičkog carstva vrijednog milione dolara te je službeno i najuticajnija osoba na društvenim mrežama.
Prema novom istraživanju kompanije D'Marie Analytics koja se bavi analizama i statistikama na društvenim mrežama, Kylie za svaku objavu na Instagramu, Facebooku ili Twitteru zaradi vrtoglavih milion dolara. Kajli je tako preotela titulu Beyonce, koja je do sada bila najuticajnija osoba na društvenim mrežama, dok je godinu dana prije nje to bila Rihanna.
Kompanija D'Marie Analytics odlučila je provesti novo istraživanje nakon što je prva fotografija Kyliine kćeri Stormi na Instagramu u rekordnom roku postala najlajkanija objava na društvenoj mreži s gotovo 18 miliona lajkova.
Iako Kylie nema najviše sljedbenika na Instagramu (ta čast i dalje pripada Seleni Gomez), kao ni na Twitteru (tu prednjači Katy Perry), njene objave vrijede najviše jer strateški koristi društvene mreže i ima odličnu povezanost sa svojom publikom, tvrde iz D'Marie Analyticsa.
Što se tiče ostalih sestara iz Kardashian - Jenner klana, istraživanje je otkrilo da je Kim tek na trećem mjestu po uticajnosti, dok je na drugom mjestu trenutno Kloe, što ima i smisla zbog nedavnog rođenja malene True, ali i preljubničkog skandala oca njenog djeteta, košarkaša Tristana Tomsona.
(NN, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook