Jutros je tramvajski saobraćaj obustavljen zbog trulih šina na Dolac Malti. Iako su ekipe GRAS-a svakodnevno na terenu, vare i popravljaju šine to ipak nije dovoljno. Remont pruge je neophodan.
Potvrdio je to za agenciju Patria Haris Gušić, prinudni upravitelj preduzeća GRAS. No, za takvo nešto nema ni projekta ni novca. Radi se o 23 km pruge. Niko ne zna ni koliko bi koštao takav projekat.
Budžetom za 2018. godinu planirano je skoro 20 miliona KM za GRAS, a od toga se 2,5 miliona KM odnosi na projekat rekonstrukcije i investiciono održavanje tramvajske pruge. Ali zato je 8 miliona KM predviđeno za zatvaranje tramvajskih stajališta za kontrolisanu naplatu kako nijedan putnik ne bi mogao ući bez karte. Neki od zastupnika Skupštine KS imali su primjedbe na ovu stavku, te su naveli da bi bilo potrebnije uložiti u obnovu šina. No, takvi prijedlozi nisu naišli na odobravanje.
Odgovarajući na pitanje da li je hitnije bilo usmjeriti novac na obnovu pruge nego na zatvaranje stajališta Gušić je kazao da nije on pravio plan investicije već ih je naslijedio. Tvrdi da ima 100 hitnih problema u ovom preduzeću.
- Ja nisam pravio taj plan, ali nam je i to potrebno, a ne da svaki 20. putnik ima kartu. Što se tiče pruge radimo koliko možemo i popravljamo što je u našoj moći. Od planiranih sredstava pokušat ćemo popraviti skretnice i prijelaze na saobraćajnicama - kazao je Gušić.
U Budžetu je planirano 6 miliona KM predviđeno za program restrukturiranja GRAS-a, a za nabavku i remont autobusa, trolejbusa i minibusa 3.000.000 KM.
Čini se da je elektronska kontrola naplate ipak kapitalni projekat GRAS-a pod pokroviteljstvom Vlade KS i Ministarstsva saobraćaja. A da li će uopšte biti tramvaja pitanje je na koje sada niko nema odgovora. Možda će u ovom slučaju važiti poslovica: Nekad bilo, sad se spominjalo...
(Nap, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/az)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook