Uoči praznične atmosfere i novogodišnjeg slavlja, grupa bh. građana željno je iščekivala 29. decembar kada je trebala da krene na put ka Kipru, u sklopu egzotičnog novogodišnjeg aranžmana. Sve je bilo spremno, rezervacije davno potvrđene, put plaćen, a onda je stigao šok... Samo dva dana uoči polaska, iznenada i bez objašnjenja, nesuđeni putnici su informisani o otkazivanju željno čekanog novogodišnjeg provoda.
Redakciji DEPO Portala obratila se ogorčena građanka koja je odlučila sa javnošću podijeliti svoje ružno iskustvo nakon što je ostala bez novogodišnjeg putovanja na Kipar i Antaliju, koje je preko eKupona zakazano čak tri mjeseca unaprijed, Kako navodi, radi se o tome da su iz eKupona dan pred polazak otkazali putovanje za grupu od 30-tak putnika.
- U obrazloženju su naveli "zbog tehničkih problema, pojašnjava ona te ogorčeno dodaje:
- Put smo rezervisali tri mjeseca unaprijed, jer se radilo o terminu za Novu godinu, i rekli su nam da ćemo karte dobiti dva tri dana pred polazak, da bi nas prekjučer oko 17 sati nazvali i rekli nam da je sve otkazano, a jučer (dan pred put koji je trebao biti 29.12.) nazvali da se izvinu i potvrde da je put definitivno otkazan. Nadam se da ste i sami svjesni šta to znači za ljude koji su svoj godišnji odmor prilagodili tome, uplatili osiguranja i spremnih kofera čekali... Novac će, kako kažu, vratiti. Smatram da je to jako neprofesionalno!
Iz eKupona, pak, tvrde da problem nije nastao zbog njih, već zbog agencije koja nije ispoštovala svoje obaveze i za to nije dostavila nikakvo objašnjenje.
E- kupon: Mi nemamo ništa s tim, ispoštovali smo svoje obaveze prema agenciji Joytrip Holidays
Na pitanja zašto je došlo do otkazivanja aranžmana u posljednji čas, na koji način će se ljudima nadokanaditi trošak i kada, iz eKupona kažu da u ovom trenutku ne mogu odgovoriti na sva pitanja jer ni sami ne raspolažu svim informacijama!
Ono što mogu potvrditi, navode, jeste to da je firma eKupon doo uredno ispoštovala sve obaveze iz ugovora sa agencijom Joytrip Holidays, koja je organizator spornog putovanja, te poručuju da su i sami zatečeni ovakvim razvojem događaja.
Nadamo se da ćemo uskoro dobiti tačnu informaciju zašto je došlo do otkazivanja aranžmana!Firma eKupon doo nije organizator putovanja i nije odgovorna za bukiranje avionskih karata, smještajnih kapaciteta niti ostalih sadržaja koji se nalaze u agencijskom aranžmanu, nego pruža marketinške usluge partneru (u ovom slučaju Joytrip Holidays agenciji) prilikom kojih korisnici ostvaruju određene pogodnosti prilikom kupovine kupona.Sve uplate izvršene preko eKupon doo uredno su i na vrijeme proslijeđene poslovnom partneru Joytrip Holidays koji se obavezao da će avionske karte za putovanje stići najkasnije do 27.12.2017., no to se, iz nama nepoznatih razloga, nije desilo.S agencijom Joytrip Holidays smo dosad uspješno sarađivali i nadamo se ćemo uskoro dobiti tačnu informaciju zbog čega je došlo do otkazivanja ovog aranžmana.Ekupon trenutno ulaže sve napore da nijedan korisnik ne bude oštećen te se ovim putem izvinjavamo svim svojim korisnicima zbog nastalih neugodnosti, navode iz eKupona. |
MUTNE INFORMACIJE O AGENCIJI JOYTRIP HOLIDAYS:
Ukoliko pak na internetu potražite putničku agenciju Joytrip Holidays, nećete naići na mnogo konkretnih informacija o istoj.
Naim, osim zvaničnog sajta čiji je kompletan sadržaj na njemačkom jeziku, Google pretraga vodi i na njihovu Facebook stranicu koja je - uklonjena! Sadržaj nedostupan, no neki Google tragovi ipak otkrivaju burne recenzije nezadovoljnih korisnika koji se također žale na kasno otkazivanje aranžmana, no osoba ispred istoimene agencije u svom odgovoru 'lopticu prebacuje' na eKupon!
Kako god, koplja se, za sada, lome na razočaranim građanima koji su za svoj novac očekivali malo odmora i profesionalnu uslugu!
(DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook