U novu 39. sezonu NIVEA BH Fashion Week Sarajevo, koji će se održati u hotelu “Holiday” od 14. do 16. novembra godine, uvodi nas nova kampanja pod nazivom „Fashion Icons“ snimljena povodom nove kolekcije visoke mode Design by Emina.
Čast da osmisli kampanju pripala je istaknutoj umjetnici Emini Husedžinović Ibrahimović, modnoj dizajnerici brenda „design by emina“, koja je inspiraciju pronašla u načinu odijevanja i stilu života bezvremenskih modnih ikona: Audrey Hepburn, Marilyne Monroe, Grace Kelly, Amal Clooney, Madonna, Lady Gaga, Coco Chanel, Mary Quant, Jeckie Kennedy.
Unikatna kolekcija je zasnovana na ideji da svaka dama treba da izgleda i da se osjeća kao modna ikona u današnje vrijeme. Elegancija, profinjenost detalja, ručnog rada i dorade odjevnih predmeta, koji su izrađeni od visokokvalitetnih materijala svile, baršuna, brokata upotpunjenih sa čipkom i krznom..
Puno strpljenja i ljubavi utkano je u kolekciju „Fashion Icons“ , koja, iako je nadahnuta modnim ikonama šezdesetih i sedamdesetih, predstavlja savremenu kolekciju koja ide ispred svog vremena i namijenjena je svim damama koji se osjećaju ikonama stila.
Styling i koncept vizual potpisuje Emina Husedžinović Ibrahimović. Kao zaštitno lice odabrana je Nataša Derikonja, model agencije ABC Models Mgmt International.
Za njen make up pobrinula se Dalila Ćulić, Beauty by Dalila & Kenan, dok je za frizuru zadužena Hair by Mirela Barakovac.
Fotografiju kampanje potpisuje Sead Šašivarević-Bezdan. Styling je upotpunjen luksuznim naušnicama Denita Gioielli.
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIBN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook