Izvor: Jutarnji.hr
TV voditeljica i novinarka Hana Hadžiavdagić Tabaković svoju je pažnju Instagramu posvetila još 2013. godine, a trenutno ima 229 hiljada pratitelja. Njeni fanovi poznaju je po prepoznatljivom stilu, podužim captionima i šaljivim porukama, kao i hashtagovima poput #OpetNajljepsa i #DusmaniSicSic. Koristi i Facebook, a s obzirom na to da na Instagramu često objavljuje i simpatične videosnimke, njena je “InstaPorodica”, kako zove svoje pratitelje, nagovara da otvori i YouTube kanal.
Od fotke do plaćenog oglasa
Do nedavno je na Instagramu objavljivala fotografije iz “kućne radinosti”, no unazad godinu i pol dana na tu društvenu mrežu stavlja uglavnom profesionalne uratke.
- Kuda god idem, imam fotografe s kojima surađujem. U Zagrebu radim s jednom studenticom koja me fotografira jer želim dati priliku mladim ljudima. Naravno, tu je i moj muž koji me nevjerovatno dobro “lovi”, ne znam kako mu tako dobro slike ispadnu, valjda iz ljubavi - u šali nam priča Hana koja se smatra lifestyle influencerom.
Redovno komunicira sa svojim pratiteljima, kako u Hrvatskoj, tako i u BiH. Dnevno objavi maksimalno dvije fotografije, a suradnju s modnim i kozmetičkim kućama započela je prije dvije godine. Prvo su je počele kontaktirati hrvatske firme i dizajneri, pa tako danas redovno surađuje s Ghetaldusom, butikom Gossip, poliklinikom Bagatin te mnogim drugima. Radila je i s KARE Designom, Konzumom, a ponosna je i na suradnju s kozmetičkom kućom La Prairie. Ambasadorica je i za Moët & Chandon, najpoznatijeg svjetskog proizvođača šampanjaca.
- Trenutno bih voljela sklopiti suradnju s jednom dobrom kozmetičkom kućom – otkrila je Hana, dodajući kako pomno bira s kime će surađivati. Voli se šaliti kako ne želi biti reklama prije Dnevnika, nego prihvaćati ponude koje su i njoj “fora”. Iako nije željela otkriti koliko zarađuje od Instagrama, Hana je dala do znanja da se radi o pozamašnom iznosu, većem od hrvatske prosječne plaće.
- Dovoljno je reći kako mi je televizija postala hobi, a od Instagrama živim i posvećujem mu mnogo vremena - objasnila je voditeljica. Kada dobije upit za suradnju, obično provjeri koliki je budžet firme i pošalje im svoju ponudu, a cijene za strane i hrvatske kompanije su različite. Na povremene negativne komentare se ne obazire već kroz smijeh poručuje: “Što više negativnih komentara, moj bankovni račun je veći”.
Kompletan tekst u 'influencerkama' u Hrvatskoj možete čitati OVDJE.
(Jutarnji.hr, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook