Kompanija Coca-Cola je zabilježila oštar pad neto dobiti od 60,2 posto na 1,4 milijarde dolara u drugom kvartalu ove godine, saopštio je ovaj proizvođač.
Prihodi kompanije su istovremeno opali za 16 procenata na 9,7 milijardi dolara, izvještava agencija France-Presse.
Sunovrat poslovnih rezultata je posljedica rashoda od 653 miliona dolara vezanih za prodaju punionica u Sjevernoj Americi, budući da se kompanija okreće širenju ponude negaziranih napitaka i onih sa minimalnim sadržajem šećera zbog splašnjavanja tražnje za slatkim sokovima.
Obim prodaje je porastao u tri od četiri kategorije napitaka: sokovi, mliječni proizvodi i biljni napici; zatim voda, obogaćena voda i sportski napici; i na kraju čaj i kafa. Kod gaziranih napitaka je obim prodaje stagnirao.
Glavni izvršni direktor Džejms Kvnsi je izjavio da Coca-Cola sada ulaže napore da zadovolji tražnju potrošača za nezaslađenim napicima i zdravijim proizvodima.
Prodaja Coca-Cole sa nultim procentom šećera (Coca-Cola Zero Sugar) zabilježila je snažan rast u Evropi, na Bliskom istoku, u Africi i Latinskoj Americi.
Kompanija je lansirala nove sokove od narandže u Kini i povećala zastupljenost svojih gustih i premijum sokova pod brendom "Innocent" u zapadnoj Evropi.
"Naši rezultati nam ulivaju samopouzdanje i nadu da ćemo ostvariti finansijske ciljeve za cijelu godinu čak i u izazovnim tržišnim uslovima, i takođe ukazuju na dalji uspjeh u razvoju našeg portfolija kako bismo zadovoljili promjenu ukusa i želja potrošača", rekao je Kvinsi.
Akcije Coca-Cole pale su za 0,5 posto na 45,01 dolara u trgovanju prije zvaničnog otvaranja berze, navodi France-Presse.
(Nezavisne.com, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook