Želite da svoje račune za telekomunikacione usluge dobijate putem elektronske pošte?
Želite da u svakom trenutku možete provjeriti trenutno stanje vašeg računa?
Pored toga želite da svakog mjeseca dobijate uvid u ispis odlaznog saobraćaja za postpaid usluge fiksne i mobilne mreže (listing)?
m:tel usluga Moj račun odgovoriće na sve vaše zahtjeve. Pored toga što vam omogućava brz i jednostavan pristup vašim računima putem interneta, besplatno, gdje god da se nalazite, ova usluga nudi vam besplatno i sljedeće pogodnosti:
• Pregled računa za usluge fiksne i mobilne mreže
• Uvid u trenutno stanje računa za postpaid usluge mobilne mreže
• Dostavu računa za telekomunikacione usluge putem elektronske pošte (e-maila).
• Uvid u ispis odlaznog saobraćaja za postpaid usluge fiksne i mobilne mreže (listing)
Kao korisnik usluge “Moj račun”, možete da koristite i sve prednosti personalizovanog portala Moj m:tel – www.mojmtel.ba. To je mjesto na kome se nalazi sve što vam je potrebno kako biste upravljali svojim telekomunikacionim uslugama. Uz Moj m:tel portal uvijek ćete biti informisani o najnovijim aktuelnostima iz m:tel ponude, na vrijeme obaviješteni o svim promjenama na vašem pretplatničkom računu, a u svakom trenutku moći ćete da zavirite u svoju mjesečnu potrošnju, uključite ili isključite dodatnu uslugu, podnesete zahtjeve ili prigovore za sve vaše telekomunikacione usluge.
Zahtjev za uslugu “Moj račun” možete podnijeti u najbližem m:tel prodajnom mjestu.
Za više informacija posjetite stranicu www.mtel.ba/podrska ili pozovite m:tel kontakt centar putem broja 0800 50 000.
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook